HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

38. fejezet

2008.07.11. 15:49 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Tom volt az ...
-Szia Kicsim. Na voltatok már a hotelben ??-kérdezte Tom.
-Igen, voltunk. De mi az a fontos dolog, ami miatt el kellett mennetek ??
-Ugye Gustav és Georg itt maradt és az újságok azt kezdték híresztelni, hogy összevesztünk és ezért fel fog oszlani a banda. Úgyhogy muszáj volt visszajönnünk és tisztázni a félreértést. De remélem azért jól vagytok és nem haragudtatok meg.
-Dehogy. Teljesen természetes.
-Jah és van még egy rossz hírem. Sajnos már nem mehetünk vissza Magyarországra, mert kellene szerveznünk a következő koncertet. Reméljük van még kedvetek fellépni.
-Hát ezt majd még megbeszéljük.
-Okés. Amúgy Alexnek még tegnap adtam 2 repülőjegyet, hogyha ki akarnátok jönni. Az elöbb még felhívtam, hogy vigyázzon rátok, ameddig nem találkozunk.
-Ööö ... oks.-kicsit csalódottan néztem Alexre.
-Na mostmár mennem kell. Majd még felhívlak. Szia.
Annyi minden kavargott a fejemben, hogy az már fájt. Azon gondolkoztam, hogy nem lesz ez így jó, hogy Tom távol van én meg itt csókolózok Alexxel.
-Mi a baj ??-kérdezte Alex.
-Gondolkoztam és szerintem szüneteltetnünk kellene a dolgokat. Ebbe totál belezavarodok és ez így nem valami jó.-mondtam szomorúan.
-Okés. Megértem a dolgot. Nem akarok, hogy neked rossz legyen, akármennyire is szeretlek.
Még megbeszéltünk minden dolgot és abban maradtunk, hogy nagyon jó barátok leszünk ezután. Hazakísért, mivel megígérte Tomnak, hogy vigyáz rám. Amikor hazaértem, felhívtam Dorcsyt.
-Hy. Hallod, holnap nem megyünk vissza németbe ??-kérdeztem.
-Mehetünk. Csak még kell szólnom anyunak, meg össze kell pakolnom. // Mivel nem nagyon ismeritek Dorcsyt élőben, ezért azt el kell róla mondanom, h évekig tud készülődni ... xd(L)// De holnap délelöttre készen leszek.
-Akkor mondjuk 10-kor a ház elött.
-Okés. Ott leszek. Szia
Még aznap este összekészülődtem, mert tudom magamról, hogy szeretek sokáig aludni. Másnap reggel fél 10-kor keltem fel. Gyorsan megreggeliztem, felöltöztem, elköszöntem anyutól és indultam is le, a ház elé. Szokásos módon Dorcsy megint késett 5-7 percet, szóval amikor leért majdnem leordítottam a fejét. Mivel mindketten hoztunk 2 nagy táskát, elég nehéz lett volna elcipelni azonat a reptérig, így felhívtam Alex-et, hogy tudna-e nekünk segíteni. Szerencsére pont ráért, így eljött értünk kocsival. Amikor kiértünk a reptérre, elég nagy tömeg fogadott. Még 10 perc volt a repülőnk indulásáig, így leültünk a váróba. Egyszercsak kiabálást hallunk a hátunk mögül.
-Nézzétek, ott vannak.-kiáltotta egy férfi, majd elkezdett futni felénk. De nem csak az az egy ember, hanem vagy 10-15 riporter és újságíró rohant felénk, mi meg kétségbe esetten kerestük a kiutat, de már körülöttünk is olyan sok ember volt, hogy nehéz lett volna elmenekülni közöttük ...


Nah milyen lett ?? :) Remélem tetszett. PuCc mindenkinek (K)(L)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr74563924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2008.07.11. 21:27:13

tudtam tudtam yee^^ nah megint elsőnek irok:P jó volt ez a rész, még így is h betegen olvastam el.. :D:D pápussz(LL)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.07.12. 12:23:10

jajj szegényke :( Jobbulást !!! és téll tuftad :Pxd gyógyulj meg minnél hamarabb !!! PuCc

Bogi · http://Bogszyka 2008.07.12. 18:43:46

már én is belezavarodok lassan :D! Jó volt ez a rész is csak így tovább!
Pux

Inu 2008.07.13. 19:33:54

köszyy szépen(L)^^ kicsit már jobban is vok :D pápusz(LL) :o)

adrienn950930 2008.07.14. 15:33:59

Király ez a blog.Már olvastam párat de ez a legjobb mind közül.Remélem folytatod,már várom a kövi részt..

Agneske 2008.07.15. 19:00:25

coooll resz amugy tegnap jottem haza Magyarbol;;)puccc

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.07.15. 19:04:16

:D Rem jól érezted magad :) am. nonn köcc PuCc (L)

Zyt@ 2008.07.17. 17:11:05

nekem is naon-naon teccik
kivi vok a folytira
ügyi vagy
puxy

Dorcy 2008.08.06. 17:28:46

miaz hogy évekig készülődök?? :P egy órán belül el tudok készülni mindennel... néha :D

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.08.08. 15:43:40

ja-ja ... xD 1 óra alatt kiválasztod a felsőt, drágám xD aztán utána még jön a gatya, cipő, táska, hajpánt v gumi, stb ... xD
süti beállítások módosítása