HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

36. fejezet

2008.06.27. 09:44 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

A ház elött már várt egy nagy kocsi. Tom szinte úgy húzott be a kocsiba, annyira sietett. Útközben összeszedtem a bátorságomat és megkérdeztem Tomtól:
-Hova is megyünk pontosan ?? És miért kell ennyire sietni ??
Tom elötte még kinézett az ablakon, hogy hol vagyunk már, aztán odafordult hozzám és válaszolt.
-A paparazzik megtudták, hogy Bill itt van a kórházban és nem hagyják pihenni. Pedig az orvos azt mondta, hogy már nagyon jól van és holnap akár haza is jöhet. - megint kinézett az ablakon.- És azért sietünk ennyire, kicsim, hogy nehogy 1-2 rajongó megtudja a hírt, és ők is megrohamozzák a kórházat.
Így már értettem miért sietett ennyire Tom ... Védi a testvérét :) Kb 5 perc múlva oda is értünk. Gyorsan felmentünk Bill kórterméhez. A rengeteg újságíró, TV stáb meg hasonlók ott tolongtak az ajtó elött. Mindenki Billről szeretett volna hallani és fotókat készíteni, de az orvosok tartóztatták őket. Amikor egyre közelebb mentünk. Szinte már ott voltunk a hátuk mögött, de senki nem vett észre minket, mert mindenki azzal volt elfoglalva, hogy bejusson Billhez.
-Csendet.-kiáltotta el magát Tom. Hirtelen mindenki odafigyelt rá. Tom lenyugodott picit, majd halkabban folytatta.- Őszintén szólva nem hiszem el, hogy maguk mindig mindenhol megtalálnak minket és hogy pont a legrosszabbkor tudnak zavarni. Az öcsémnak most pihenésre lenne szüksége, erre maguk ide pofátlankodnak és megzavarják őt. De ha akármi baja is lesz Billnek, én esküszöm úgy beperelem magukat, hogy azt egy életre megjegyzik !!!-a paparazzik csöndben hallgattak.
Tom kezdett megint ideges lenni, így odamentem hozzá és csitítgattam picit.
-Te meg ki vagy ??-kérdezte az egyik újságírónő rámnézve.
-Magának ahhoz semmi köze.-már indult a hölgy felé Tom, de elkaptam.
-Szerintem most mindenki jobban tenné, ha elhagyná a kórházat. De azonnal.-mondtam a paparazziknak, miközben Tomot fogtam le. Lassan elvonult a tömeg, bár még 1-2 fotót készítettek a helyről és rólunk. Egy 10 év körüli lány tűnt elő a tömegből, aki felénk közeledett. Aranyosan odaállt elénk és elkezdte gyűrögetni a szoknyáját.
-Hát te mit keresel itt, kislány ?? -gugolt le mellé Tom.
-Csak üzenni szeretnék Billnek.-mondta szerényen.
-Mond nyugottan.
-Azt kívánom neki, hogy minnél elöbb gyógyuljon meg és tudjon megint koncertezni.-mondta aranyosan a kislány, majd átölelte Tomot.
Tomnak annyira megtetszett ez a kislány, hogy bevittük Billhez. Bill már sokkal jobba nézett ki. Mostmár biztossá vált, hogy holnap hazajöhet. Bill és a kislány nagyon jól elbeszélgettek. Kiderült, hogy Laurának hívják és az anyukája ott dolgozott a kórházban. Ő is nagyon örült, hogy személyesen beszélgethetett az ikrekkel. Lassan összepakolódtunk, majd elindultunk. Tom és Bill elmentek a hotelbe én meg hazafelé vettem az irányt. Mikor hazaértem, anyukám még mindig nem volt otthon. Már 6 óra körül lehetett, így számítógépeztem egy picit, majd lefeküdtem.
Másnap reggel a telefonom csörgésére ébredtem fel 10 körül. Ideges voltam, mert nagyon utálom, ha valaki felébreszt. Tom küldött egy sms-t:
-Szia Kicsim. Ne haragudj, ha felkeltettelek, de valami fontosat szeretnék kérni tőled. Majd ha ráérsz, akkor kérlek gyere Dorinával a hotelbe. A portán kérjétek el a kulcsot és menjetek be a szobába. Nagyon fontos. Csók.
Kíváncsi voltam, hogy mi lehetett az a fontos dolog, így máris elkezdtem készülődni. Félig a gatyámat húzva felhívtam Dorcsyt is. Siettem, hisz minnél elöbb meg szerettem volna tudni, h mi ez az egész. Gyorsan lementem a ház elé, majd amikor Dorcsy is megjött, elindultunk a hotel felé ...

 


Nah remélem izgultok :) Kivi vok a véleményetekre még mindig :) Rem senki nm felejtette el, h ma tettem fel a fejezetet :O Mert ha igen ... xdxd Gondolom mindenkinek jól tellik a nyár és ajánlom mindenkinek a Balatont és a táncgépezést :) Nah PuCc nektek (L)(K)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr39541656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agneske 2008.06.27. 12:45:33

wow kivi vagyok a folytira...amugy en sose felejtenem el ezt a reszt........cool meg minden egyszova szupcsiiii...kosz az ajanlatot....amugy jo VAKACIOT tovabra is es megegyszer tok szupi resz..mar alaig varom a penteket;;)
szijja......es PUSSZY

Inu 2008.06.27. 15:09:55

juhéé benne vok a töriben xDD LOL én is Laura vok ^^
jó volt ez a rész ;)várom én is a pénteket^^ na pápussz (L)

Bogi · http://Bogszyka 2008.06.27. 20:42:38

Nagyon szupppííí! És kivi vok a kövire, ja és köszke a balcsi ajánlatot! Jó VAKÁCIÓT, kívánok nektek!

Puszí, és nagyon várom a pénteket, ja meghogy mért kell mennetek a hotelbe!

mano · http://www.thstory.blog.hu 2008.06.27. 22:51:37

Szijjasztok. Örülök, h nm felejtettétek el a dolgot :) Am Inu nm tudtam h az igazi neved Laura :P Anyám mondott egy nevet és kész xd deh örülök neki :) Továbbra is jó nyarat mindenkinek és jövőhét pénteken megint nézzetek be :D PuCc (L)(K)

Zyt@ 2008.06.28. 18:47:22

nekem is naon tetszik
naon ügyi vagy
naon várom a kövit
jó vakációt mindenkinek
puxy :)
süti beállítások módosítása