HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

28. fejezet

2008.03.12. 12:23 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Én ott feküdtem a földön, amikor Alex véletlen megcsókolt.

-Jajj bocs. Ne ... nem akartam esküszöm. -mentegetőzött Alex, miközben Csibészt tartotta vissza tőlem. Én nem szóltam semmit, csak elmosolyodtam. Hirtelen eszembejutott Tom meg az a csaj, ahogy ott a kanapén együtt ... Elfordítottam a fejem és pityeregve néztem a csillagokat. Próbáltam nem feltűnően, hisz nem akartam, hogy Alex észrevegye, hogy sírok. Ő lefeküdt mellém és addig szimogatta Csibészt, hogy nyugodjon le.

-Milyen szépek a csillagok ... Van bennük valami misztikus, valami megigéző.

-Szerintem csak szimplán romantikus.-mosolyodtam el egy picit.

-Héé ... Te most veszekszel velem ??-ült fel Alex és fölémhajolt.-Hiszen te ... sírsz.

Én oldalra fordultam, és próbáltam terelni a témát, de nem nagyon sikerült.

-Figyelj. Nem akarok tolakodó lenni, de ha bántott valaki, akkor nyugottan mond meg.-fordított vissza Patrik.

-Nem bántott senki, csak ... Csak összetörte a szívemet.-felültem és sírtam összekuporodva.

-Jajj, te szegényke. Biztos vagyok benne, hogy egy ilyen vadállat, aki összetöri egy ilyen szép és kedves lány szívét, az nem is érdemli meg. Te ennél sokkal többet érdemelsz. -mondta bíztatóan Alex és átölelt.

-Mint például téged ??-mondtam viccelődve.

-Én ilyet nem mondtam, de hamár így szóbahoztad ... -elkezdtünk nevetni.

Még beszélgettünk az ügyes-bajos dolgainkról, aztán továbbmentünk. Nagyon jól elvoltunk Alexxel. Igaz, hogy kb 2 órája ismertem csak, de nagyon jó barátok lettünk, bár lehet annál egy picivel több. Már kb 11 óra lehetett, amikor csörgött a telefonom. Dorcy volt az.

-Szia. Hol vagy ??-kérdezte

-Ööö ... épp sétálok és gondolkozok, meg stb.

-Csak mert mi itt halálra aggódjuk magunk miattad, főleg Tom.

-Képzelem. Nem kell aggódni, nagyon jól megvagyok és végre van valaki, akiben megbízhatok.-ordítottam bele a telefonba, hogyha Tom ott van a közelben, akkor jól hallja.

-Kiről beszélsz ??

-Hagyjuk. majd találkozunk Dorcy. Szija -letettem.

-Tényleg megbízol bennem ?? -kérdezte Alex.

-Akármilyen furcsán is hangzik, de igen. Ebben a pár órában, amíg együtt voltunk, én nagyon ...

-Igen ??

-Ezt inkább nem mondanám ki, ha nem baj.-pirultam el egy picit.

-Dehogy baj. Neked semmi sem baj.-mosolygott Alex.

-Még ez sem ?? -kérdeztem, majd közelebbléptem hozzá és lassan megpusziltam a száját.

-Még ez sem. Sőt ... -ő közelebb húzott magához és mostmár nem csak véletlenül megcsókolt.

-Bocs, de ...-kezdte Alex.

-Cssss. Ne mondj semmit, kérlek -tettem a szájára a kezét. Körülnéztem és láttam, hogy még nem vagyunk messze a Balaton patrtól. Gondoltam egyet és elkezdtem futni a patr felé.

-Kapj el ha tudsz.-mondtam. Csibész rögtön elkezdett utánam futni, aztán jött Alex is. Mikor már majdnem utolért és tettem egy kis kitérőt a kövek felé. // Itt azokra a kövekre gondolok, amik olyan nagyok és kint vannak a vízből xD //

Gyorsan lépkedtem rajtuk, nehogy utolérjen Alex. Hirtelen félrecsúszott a lábam az egyik csúszós kövön és ráestem egy hegyesebb kőre. Alex odafutott hozzám és felemelte a lában. Akkor láttam meg, hogy csupa vér ott minden ...

 

 

Hát ez a rész egy picit morbidabbra sikeredett, de csak ez jutott az eszembe ^^ Rem. azért tetszik nektek x) Írjátok meg véleményeteket és én igyekszem feltölteni a kövi, vagyis a 29. fejezetet :D

PuCc mindenkinek ^^

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr59377708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsina 2008.03.12. 16:16:38

Szia!Nekem nagyon teccik ez az egész törénet! Meg ez a fejezet is és arra is kiváncsi vok h mi lesz Tommal!! Vagy Patrik marad? Nah mind1! Remélem h hamarosan kész lesz a következő fejezet is!!

Inu 2008.03.12. 18:43:53

teccik naon teccik, csak így tovább ^^ sztem maradjon Patrik!!:DD
pusszy =)

baba 2008.03.12. 18:47:24

Szia! Nekem is naon teccik ez a rész, és remélem minél hamarabb fel tod tenni majd a kövi részt is.

Zyt@ 2008.03.13. 15:37:04

nekem is naon teccik a rész, mint a többieknek,
és ha engem kérdeztek akk. úgy is ToM marad benne a storyba , mert ő a főszereplő xP
már naon kivi vok a kövire
ügyi vagy
PuSsAnTs

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.03.14. 07:24:17

x) köszönöm mindenkinek :D nem tudom mikor rakom fel a kövi részt, deh nem sokára !!! :D csak győzzétek kivárni xD nah PuCc nektek ^^
süti beállítások módosítása