HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

44. fejezet

2008.08.21. 23:02 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Amint meghallottam Tom hangját, rögtön ellöktem magamtól Alexet és gyorsan arrébb húzódtam a kanapén.
-Ööö ... Sziasztok.-lepődött meg Tom, mikor belépett az ajtón. Szerencsére nem vett észre semmit, de eléggé meglepte, hogy együtt talált Alexxel. Odajött hozzánk és leült, majd odafordult hozzám.

-Csak azért jöttem, hogy elmondjak nektek egy hírt. Ben, a producerünk azt mondta, hogy már nincs több turnéhelyszín, mivel a Berlini koncertet lemondták. Így ha szeretnénk, akár már holnap elindulhatunk kirándulni.-mondta Tom, a végén kicsit izgatottan.
-Hát ez szuper.-öleltem át Tomot. Bár azért annyira nem örültem a dolognak, de nem akartam elrontani a kedvét.

-Szóval még adunk 1-2 autogrammot meg interjút, aztán hazamegyünk, becsomagolunk és holnap indulhatunk is.-vázolta fel a tervet Tom, aztán elindult kifelé. Gyorsan én is utána mentem, mert nem akartam megint kettesben maradni Alexxel. Aztán láttam, hogy késöbb ő is csatlakozik hozzánk. Kint már várt minket a banda és Dorcy is. Bementünk egy nagy terembe, ahol riporterek és rajongók százai vártak ránk, vagyis a fiúkra. Rögtön felerősött a zaj és vagy 1000 kérdést vágtak a fejünkhöz egyszerre.

De Ben megoldotta a dolgot. A riporterek egyesével tették fel a kérdéseiket, miközben a fiúk autogrammot osztogattak a rajongóknak.
-Ki ez a fiatalembet veletek ??-kérdezte az egyik újságíró Alexre nézve.
-Ő az egyik barátunk és eljött megnézni a koncertünket.-mondta Bill.
-És ez a két hölgy ??-kérdezte szemtelenül ránk nézve egy szőke nő, aki a tollával felénk bögdösött.
Tom és Bill csak ránézett a nőre és mintha meg sem hallották volna a a kérdését, tovább folytatták az autogramm-osztást.

Miután a riporterek kérdései és a rajongók is fogyni kezdtek, Ben lassan elrángattott minket a tömegből.
-Uhh, azt hittem, már sohasem lesz vége ... -tőlt neki a falnak Gustav.
-Hát ez tényleg elég fárasztó volt.-mondta egyetérzően Bill.
-Na de most menjünk haza pihenni.-adta ki a végszót Tom, majd mindenki elindult kifelé. Beszálltunk egy autóba, ami a hotelhez vitt minket.

Amikor hazaértünk, rögtön az volt az első dolgom, hogy lezuhanyozzak. Amikor kijöttem a fürdőből, fincsi illatok csapták meg az orromat. Benéztem a konyhába, ahol Tom sürgött-forgott. Épp vacsit csinált. Olyan finom lett, hogy alig 10 perc alatt be is faltuk mind. Aztán bementünk a szobába és mindketten levetettük magunkat az ágyra.

-Hihetetlenül elfáradtam.-mondta Tom.
-Jól esne most egy masszázs.
-Ez nem is rossz ötlet. Sőt ... Most rögtön szólok is a masszőrnek.-ugrott fel Tom, majd felkapta a telefont. Negyed óra múlva már egy ágyon feküdtem és egy 25 év körüli nő maszírozott. Tom egy másik masszőrhöz ment, de azt mondta, hogy majd ha végeztünk, fent találkozunk.

A masszázs kb 20 percig tartott. Utána magamrakaptam egy köntöst és felmentem az emeletünkre. Amikor odaértem az ajtónkhoz, láttam, hogy az résnyire nyitva van. Valami zaj szűrődött ki bentről. Halkan benyitottam. Valakik voltak a szobába és beszélgettek.
-Nem tudom mi lehet a baja velem. Hiszen én mindent megadok neki.-hallottam Tom hangját.
-Biztos nem erről van szó. Higyj nekem. Tuti félreérted a dolgokat.-szólalt meg Dorcy.
-Dehát ha egyszer mindig vele van. Már vagy háromszor volt olyan, hogy kerestem Petrát, és mindig Alexxel találtam meg. Nem hiszem, hogy ez csak simán véletlen.-Tom hangja olyan szomorú volt.

Szinte könnyezni kezdtem, ahogy meghallottam Tom mondatait. Éreztem, hogy fél. Fél, hogy Alexet szeretem. Annyira szomorú lettem én is, hogy észre sem vettem, hogy elkezdek hátradőlni.
Még mielött észbekaphattam volna, az ajtó nagyot csattant a hátam mögött ...

 

 

Szerettem volna dupla részt feltölteni, de sajna most sem ment :( SRYYY
Wíííí már csak 10 nap a sulikezdésig :):) Én már nonn várom xD na deh ez most mind1 xP Írjatok véleményt :( PuCc

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr53626879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2008.08.22. 02:22:44

háát ez jóóóh rész volt(L)^^ várom a kövit kiwi vagyok már:D jajj és én ir várom a sulit bár picit félek a 9.töl:( nah pussy(LL) :D

Bogi · http://Bogszyka 2008.08.22. 08:32:09

ez volt eddig a legizgibb fejezet!! Nagyon jól sikerült!! GRAT!

Puszi

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.08.23. 12:44:56

először is Inu : én is izgulok a 9. miatt // vis én 0.-ba meek, deh ez most nm lényeg xD //
és köszi nektek csajok :) PuCc

Inu 2008.08.24. 22:36:16

majd gondolok rád, sok sikert^^
süti beállítások módosítása