HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

45. fejezet

2008.10.03. 20:09 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

MEGLEPÍÍÍÍÍ :)

Dorcsy és Tom hiretelen elhallgattak. Én azt sem tudtam, hogy mit csináljak ilyedtemben. A legjöbb ötletnek azt tartottam, hogy úgy teszek, mintha nem is hallottam volna semmit.
-Ohh, sziasztok. Hát ti ??-kérdeztem meglepődve, amikor a szobába értem.
-Ööö ... Rád vártunk.-mondta Dorcy és Tomra nézett. Tom elég szomorúnak tűnt és csak lehajtott fejjel bámult valamit a padlón.
-Ilyen sokáig ellettem volna ?? -kérdeztem, pakolászva a cuccaim között.
-Na szerintem én megyek is. Kettesben hagylak titeket beszélgetni.-állt fel Dorcy.
-Mit kellene megbeszélnünk ??-kérdeztem értetlenkedve, bár teljesen tisztában voltam a dolgokkal.
-Semmit, semmit. Mindjárt jövök, kikísérem Dorinát.-állt fel Tom is gyorsan és elkezdte Dorcyt kitolni a szobából, közben a fülébe súgott valamit. Nagyon megilyedtem. "Mi van, ha Tom szakítani akar velem ??" Amikor a bajárati ajtó csattant egyet, akkor tértem vissza a "földre" és a másik pillanatban már Tom ott volt elöttem.
-Figyelj kicsim, meg kellene beszélnünk valamit.-kezdte Tom és össze-vissza pakolgatta a lábád idegességében.
-Okés, de nem ér rá holnap reggelig ?? Hulla fáradt vagyok, és már lassan 11 óra.- dőltem le az ágyra.
-Ööö ... De persze, ráér.- Tom egy kicsit csalódottan leült mellém, majd megfogta a kezemet. Én már lassan kezdtem elaludni, de amikor hozzám ért, az egész testem beleremegett. Kinyitottam a szememet és felnéztem rá. De ő csak szomorúan rámnézett, mintha csak azt akarná mondani, hogy "Nagyon sajnálom, kicsim ...". Ekkor hiretelen végig futt az agyamon minden, és rájöttem a megoldásra. Sokkal többet kell foglalkoznom Tommal és kevesebbet Alexxel. Be kell bizonyítanom, hogy szeretem Tomot.
Másnap reggel, amikor felébredtem, szinte ugyanolyan fáradt voltam, mintha nem is aludtam volna semmit. Lassan feltápászkodtam és csak akkor tűnt fel, hogy Tom nincs sehol. Azonnal felpattantam az ágyból és közberohantam a lakásban Tomot keresve. Sehol nem találtam, de a konyha asztalon találtam egy üzenetet tőle:
-Szia kicsim. Sajnálom, hogy így eltűntem, de Ben szólt, hogy el kell mennünk egy kis időre. Maximum délután 2-re itt vagyok. Nagyon hiányzol és ne haragudj.
Magamban megkönnyebbültem, mert azt hittem, hogy valami hülyeséget akar csinálni. Épp a fürdőbe indultam, amikor kopogtak. Dorcy volt. Amikor kinyitottam az ajtót, rögtön bejött és idegesen hadarta a szövegét:
-Annyira sajnálom szegény Tomot. ha tudnád, hpgy miket mondott tegnap, amíg te nem voltál itt.-mondta, miközben bement a szobába és magával húzott engem is.
-Nyugi, hallottam. És rájöttem, hogy hülyeséget csinálok. Én szeretem Tomot és ezt be is kell bizonyítanom neki valahogy.
-Te hallgatóztál ??-nézett rám nagy szemekkel Dorcy.
-Ne húzzuk az időt, inkább segíts kitalálni valamit.-felálltam és ide-oda mászkáltam, ötleteket keresve.
-Megvaaan ...-kiáltott fel Dorcy, majd gyorsan a telefonhoz nyúlt.-Hallo, recepció ?? Szeretnék kérni sok tucat rózsát. Köszönöm.
Értetlenkedve néztem rá, mert fogalmam sincs mit talált ki már megint. Ő vette a lapot és elmagyarázta a tervét ...
Miután felhozták a rózsákat, mi nekiálltunk leszedni az összes rózsa szirmát. Azután ezeket elszórtuk a bejárati ajtótól egészen a szobáig. A szobában még az ágyat is teleszórtuk. Bevallom, nagyon jól nézett ki ez az egész.
-Eskü imádlak.-ugrottam Dorcy nyakába.
-Na én most megyek. Majd holnap mesélj. Szia.-azzal elment. Én gyorsan lezuhanyoztam, majd egy fehér törölközőt magam köré tekertem és ráfeküdtem az ágyra. Kb 2-3 perc múlva hallottam, hogy jön valaki. Gyorsan összerendeztem magam és csöndben maradtam. Hallottam, ahol kinyílik a bejárati ajtó és valaki közeledik a szoba felé. A szívem a torkomban dobogott, hogy vajon majd Tom mit fog gondolni. De nem az jött, akire számítottam. Alex állt az ajtóban és nagy szemek meresztett rám ...

 

Basszus deh izgulok :D:D Rem ti is ;) nah kommikaaat :) PuSsZóÓó <3

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr50694959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2008.10.04. 09:32:25

hűű először is véégre folytatod(LLL) :D
másodszor ALIG VÁROM a kövit és halálra izgulom magam, rem hamarosan megírod a kövit:D
és tökjóó lett ezarész, ez nagy szívás lett hogy Alex jött be xDD
nah pussy pá(L):)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.10.04. 11:04:53

uhh köcc Inu :) hát eredetileg nm ez lett volna a fejezet vége, deh ezt sokkal izgibbnek tartottam xD :D am. azt nm ígérem, h ezen a héten v a jövöhéten fel fogom tölteni a kövit, deh majd még meglátom :) Hagyok időt nektek izgulni ;) PuSsZóÓ

Bogi · http://Bogszyka 2008.10.04. 22:29:18

Fúúúúúú! Nagyon CoOOOolLL! De ez tényleg gáz hogy Alex ment be és nem Tom! XD Tök jó hogy folytatod, már kezdtem aggódni :S ! Nagyon várom a kövit! :) Pápusz

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.10.05. 11:14:00

köszii Bogi :D majd igyexek feltenni a kövit, h ne izguljátok halálra magatokat ^^ :) CuPp

eErika17 2008.12.26. 15:16:54

Sziasztok!

Hát, először is gratulálok e blog írójának:D nagyon jó kis történet. bár még csak 2-3 fejezetet olvastam el, de akkor is...nekem tetszik:) csak ez az uccsó fejezet eszembe juttatott egy fiút :( ő Győrben lakik én meg itt Békéscsabán..mondanom sem kell, hogy nagy a távolság. nagyon aranyos meg minden csak az a dolog szépséghibája, hogy nekem van barátom, illetve MÉG van! nagyon rosszban vagyunk. na most ez a Győri srác, minden nap ír sms-t és amikor csak tud, felhív és ez olyan jó érzés.... bármiről tudok vele beszélgetni. csak az a gond, hogy ő 24 én meg 17....tudom, a szerelemben nincsen távolság és a korkülömbség sem számít, de akkor is:( tudomm, hogy erre a Győri srácra bármikor számíthatok és, hogy mindent megtenne értem, csak ugye nekem itt van még a jelenlegi barátom és valamilyen szinten híába rosszban vagyunk, de még mindig szeretem. Jobban szeretem mint a Győri srácot, de egyre inkább az az érzésem, hogy jobban járnék vele...lehet, hogy nem ő a világ legszebb pasija, de ha az ember tiszta szívből szeret valakit, akkor azt nem a külseje miatt teszi. az a léneyeg, hogy megértő, kedves és aranyos és nem a külsejével van elfoglalva. eddig még csak 4x találkoztunk, de mindig úgy éreztem, hogy muszáj megcsókolnom...de hát olyankor meg eszembejutot a mostani barátom. szóval nagyon nem jó ez így:( egyszerűen imádok ezzel a Győri sráccal lenni. látom, ahogy rámnéz és tudom, hogy amikor kettesben vagyok vele, akkor csak én létezek számára. ja és ami a legfontosabb! mindig meg tud nevettetni. de a mostani barátom teljesen az ellenkezője :S szóval egyre inkább az az érzésem, hogy jobban járnék a Győri sráccal.szerintetek, mit tegyek? :( ja, és bocsika az ide nem illő szövegért:(

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.12.28. 01:39:58

szia Erika:) hát először is köszönöm a dícséretet:) másodszor meg nem tudom:S én is ien furcsa helyzetban vagyok most pasi ügyben, de ez most nem lényeges:) szerintem tényleg nem számít a korkülönbség, de 1-re vigyázz !!! én nem ismerem ezt a győri srácot, de lehet hogy csak "arra" kellesz neki, de ha nem, akkor nagyon tisztelem:) és ha nem vagy boldog azzal a másik sráccal, akkor legyen ennek vége,mert az már nm jó,ha nem szeretitek egysmást:S remélem tudtam segíteni:$ szia

eErika17 2008.12.28. 12:57:57

szia. akkor te is tudod, milyen rossz így:( amúgy meg nem "olyan" srác! be szeretne mutatni a szüleinek is :) és komolyan azon gondolkodok, hogy a győri fiút választom! elegem van a sok veszekedésből, meg abból, hogy alíg beszélünk :( ami meg a távolságot illeti, sztem leküzdhető :) a szerelem mindent legyőz :D és köszi szépen, a tanácsot:) szia

FeKeTe AngyAŁ 2009.01.24. 19:14:14

szia nagyon állat az összes sory..remélem még írod tovább...pusz

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2009.01.25. 10:23:53

Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. fejezetet :) olvassátok el ^^
süti beállítások módosítása