HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

34. fejezet

2008.06.13. 12:06 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Nem számítottam erre, hogy Alex ezt fogja mondani. Csak néztem rá értetlenül.
-Talán valami rosszat mondtam ??-kérdezte megszeppenten Alex.
-Nem dehogyis, vagyis ... Most erre nem tudok mit válaszolni. Figyelj, nekem is lenne egy dolog, amit el kellene mondanom neked. Én
ismerek egy fiút, aki tulajdonképpen ...- fogalmaztam magamban a mondatokat, de ekkor Alexnek megcsörrent a telefonja.
-Hallo.-egy pici szünet, majd Alex meglepődötten ugrott fel.-Hát te hogy hogy felhívsz ?? Tényleg ?? Rendben, persze. Akkor ott,
csá.
-Ki volt az ??-kérdeztem érdeklődve.
-Egy nagyon régi ismerősöm. Külföldön lakik, de most itt van Siófokon és szeretne velem találkozni. Nagyon régen láttuk egymást
utoljára. Nem haragszol meg érte, ha most találkoznék vele ?? -ült le mellém a földre és átkarolt.
-Nem dehogy is. Menj nyugodtan.
-Te nem akarsz eljönni ??
-Nem, kösz. Úgysem ismerem a barátodat, meg gondolom ő sem engem. Beszélgessetek csak nyugodtan.
-Ahogy akarod, de azért még hazakísérlek.-mondta Alex, majd elindultunk hazafelé.
Útközben mesélt még 1-2 dolgot erről a barátjáról, mint például, hogy van egy testvére, szeret zenélni, stb ...
Lassan hazaértünk.
-Holnap van kedved találkozni ??-kérdezte Alex.
-Felőlem okés.
-Akkor majd felhívlak, szia.-megcsókolt majd elment. Egy kicsit csalódott voltam, de megértettem a dolgot, hiszen nagyon régen nem
látták egymást. Amikor beléptem az ajtón, rögtön észrevettem, hogy anyum nincs itthon. Rögtön a telefonhoz nyúltam és felhívtam Dorcyt. Épp indulni készült Billhez a kórházba, így én is elkísértem. Útközben kérdezgetett Alexről, hogy mit csináltunk, meg hasonlók. Elmondtam neki mindent, de már nem volt ideje kommentálni a történteket, mert megérkeztünk Bill kórterméhez.
Már ébren volt, de még mindig nagyon gyengének tűnt. Az ágya mellett volt egy toll és egy papír, mivel még mindig nem szabadott
beszélnie. Én nem nagyon zavartam őket, hadd beszélgessenek. Addig jártam egy kört a folyosókon. Pont amikor visszaértem, akkor jött ki Dorcy az ajtón. Bill már aludt. Amikor hazafelé mentünk, valaki felhívott. Tom volt az.
-Szia Kicsim. Ráérsz most ??
-Hát mindjárt hazaérek, mert Dorcyval voltunk Billnél. De amúgy ráérek.
-Remek. És nincs kedved eljönni ide hozánk ?? Be szeretnék mutatni neked valakit.
-Ööö ... Okés, akkor 15 perc kb és ott vagyok.
-Rendben Kicsim. Szeretlek, szia.
Dorcyt hazakísértem, majd elindultam a hotel felé. Gondolkoztam Alexen is, meg Tomon is. Arra gondoltam, hogy el kellene-e
mondanom Tomnak Alexet, és fordítva. Lassan odaértem, de még mindig nem döntöttem el, hogy mit csináljak.
Felmentem lifttel. Tom ajtója mögül, harsány nevetések szűrődtek ki. Mostmár nagyon kíváncsi lettem, hogy ki az, akit Tom be
szeretne mutatni nekem. Félénken kinyitottam az ajtót. Tom ott ült a kanapén mellette egy fiúval.
De várjuk ... Én ezt a fiút ismerem ... Hisz ő Alex volt ...

 


Ez volt a 34. fejezet ^^ Remélem tetszett nektek :) Még mindig szeretném ha kommentálnátok, szval hajrá :D
És holnap ballagok :D Mindenkinek nagyon jó vakációt és akik ballagnak, azoknak azt üzenem, hogy vigyenek magukkal sok-sok zsebkendőt :D PuCc (L) (K)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr65518058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2008.06.13. 13:02:31

lol ez tök joo fejezet volt:DD neked is naon jo vakáciot és jo ballagást gratu ^^ én is ma ballagok:P :DD pápussz^^

Anita ( NG ) 2008.06.13. 18:40:37

Nagyon jó lett ez a fejezet is!!!
Am. köcce. Én holnap ballagok. Kellemes vakációt!!! ( és köszike a tippet. Holnap tényleg kell zsepi! :D:D )

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.06.14. 15:03:11

Köszi nektek ^^ Rem jól sikerült a ballagásotok :D Nekem nm kellett zsepi, de remélem nektek sem :D PuCc

Zyt@ 2008.06.14. 18:53:04


naon tetszik az egész történet
ügyi vagy
kivi vok a folytira
puxy :)

Bogi · http://Bogszyka 2008.06.14. 22:48:35

Ja jó a történe bár nem tom hogy fogod magad kimagyarázni :D ! De kreatív vagy az tuti!!! Sok sikert! Ja és nagyon király ez a rész is!! Mikor lesz kövi rész kb?

Puszi, jó VAKÁCIÓT!

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.06.15. 09:36:27

Nektek is nonn köcc mindent :D
Am Bogi : még nem tudom mikor lesz fent a kövi rész, deh az tuti, h jövőhét végén már fent lesz, szval ha nm elöbb, akk szerda-csütörtök körül ...

( EZ MOST MINDENKINEK SZÓL, SZVAL FIGYELJETEK )
Ugye eddig mindig küldtem levelet myVIP-en v IWIW-en, meg ilyesmik ... Úgy döntöttem, hogy mosnantól nem nagyon fogok, hanem lesz egy bizonyos nap hetente, amikor fel fogom rakni a kövi részt. Szeretném tudni nektek mi a véleményetek erről :) PuCc

Bogi · http://Bogszyka 2008.06.15. 18:43:07

mármint iwiw-re meg myvip-re szeretnéd felrakni?! Szerintem ez a te oldalad ide alkoss! :D De ez csak az én véleményem! Pusza , ja és mit csinálsz a nyáron? !

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.06.15. 20:46:36

Bogi te félreértettél egy picit ^^ Arra értettem, hogy amikor felszoktam tenni a legújabb fejezetet, akkor szoktam küldeni körlevél szerűséget VIP-en, h olvassák el, meg stb ... meg néha IWIW-en is szoktam ilyet küldeni.
És én erre gondoltam, h ilyet nm küldök többet ^^

Bogi · http://Bogszyka 2008.06.16. 11:09:06

ja igen egy csöppet félreértettem sorry :D De igazad van ne küldj körlevelet, csak ide pakolj!!! Puszi :)

baba 2008.06.20. 12:16:46

Naon király ez a rész is,és már én is várom a kövi részt.
süti beállítások módosítása