HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

40. fejezet

2008.07.24. 22:24 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

-Szia. Remélem épségben odaértetek és nem okozotak semmi bajt a paparazzik. Sajnálom, hogy nem tudtunk elbúcsúzni. Hiányzol. Majd ha van időd, hívj fel, kérlek. Szia.

Legszivesebben most azonnal felhívtam volna, de még mielött megkereshettem volna a telefonkönyvben, csöngettek az ajtón. Ledobtam a telefont az ágyra, és elmentem kinyitni az ajtót.Kinéztem a "kukucskálón" // azon a kis lyukon, ami ott van az ajtón xd //, deh nem láttam semmit, mert valaki befogta. Ebből már egyből tudtam, hogy ki az.

-De vicces csávó vagy te.-nyitottam ki nevetve az ajtót. Jól sejtettem, hogy Dorcsy volt az.
-Nem maradok ám, csak arra gondoltam, ameddig a fiúk elvannak, addig mi elmehetnénk shoppingolni.-mondta Dorcy bájvigyorral a képén.

-De csak egy feltétellel. Ha nem állunk minden boltban 2 órát.-mondtam gúnyolódva, majd elnevettem magam.
-Hülye piccsa ... Na akkor 5 perc. Szia.-hülyéskedett Dorcsy, majd visszament a "lakosztályába" készülődni.

Időközben el is felejtettem, hogy fel akartam hívni Alexet. Gyorsan összekészülődtam és kimentem az ajtó elé, hogy megvárom Dorcyt. Szokás szerint már megint késett ... Szóval 10 perc után elindultunk bevásárló körutunkra. :)
"Szerencsémre" a közelben egy csomó pláza volt, mi pedig szinte az össze boltot körbe jártuk, szóval nem unatkoztunk.

Dorcsy mindenhol, mindent megnézett jó alaposan. Mivel én nem vagyok olyan nagy vásárlás mániás, így én szinte csak azzal töltöttem az időt, hogy Dorcyra vártam.
Amikor már nem fért több szatyor Dorcy kezébe, felvetettem az ötletet, hogy üljünk le egy kicsit pihenni a közeli parkba.
Kiszúrtunk magunknak egy játszóteret, ahol egy gyerek sem volt. Letettük a cuccokat egy pad mellé, mi meg elmentünk hülyéskedni.

Mikor már teljesen belefáradtunk, akkor leültünk és elkezdtünk beszélgetni.
-Tök kedves volt Alextől, hogy segített nekünk a reptérnél.-mondta Dorcy.
-Jah ... Ma írt egy sms-t ...- mondtam, mintha egy jelentékleten dolog lenne.
-És ezt csak most mondod ?? És mit írt ??-Dorcy rögtön elkezdett kíváncsiskodni.
-Hát hogy sajnálja, hogy nem búcsúzhatott el tőlünk, meg h reméli jól vagyunk, meg stb ...
-Hiányzik, mi ??-nézett rám Dorcy, mintha csak olvasna a fejemben.
-Mi ?? Dehogy is ... Nah jó, talán egy picit.-elmosolyodtam.
-Szerintem beszéljétek meg ezt a dolgot Tommal, hiszen barátok.
-MIVAN ?!?! Hogy mondanám el neki ?? Dehogy is ... -tiltakoztam.
-Hát ahogy gondolod. Amúgy nem kellene indulni ?? A fiúk már lehet otthon vannak.-mondta Dorcy.

Felkaptuk a cuccainkat és elindultunk. Útközben Dorcy ötletén járt az agyam ... Talán tényleg el kellene mondani Tomnak, de vajon mit szólna hozzá ?? És ha megutálna ?? Ezekre gondolni sem akartam. Lassan hazaértünk. Mikor beléptem a szobába, hogy letegyem a sok szatyrot, megláttam Tomot kint az erkélyen. Gyorsan kimentem hozzá és átöleltem.
-Hát ti merre jártatok ??-érdeklődött.-Aggódtam érted.
-Vásárolni voltunk Dorcsyval. Bocsi, hogy nem hagytam üzenetet.
-Semmi baj, csak megilyedtem, amikor nem találtalak sehol.-mondta, majd megcsókolt.
-Ööö ... Azt hiszem, hogy ... Hogy meg kellene beszélnünk valamit, Tom ...-kezdtem hozzá félve ...

 

Wííí ... Még én is izgulok, hogy mi lesz !!! :) xd Remélem ti is ;)  Amúgy lenne egy jó és egy kevésbé jó hírem a számotokra ^^
Jövőhéten, ha minden igaz, meek az uncsitesómékhoz falura, és még nem tudom mikor jönnék haza ... Az biztos, hogy péntekre kész lenne a kövi fejezet, de nem biztos, hogy fel tudnám tölteni. o.O
Attól függ, mikor jövök haza. De ha nem érnék haza péntekig, akkor v szombaton, v vasárnap fel fogom tölteni a fejezetet.
És most jön a jó hír :) Ha nem sikerül pénteken feltöltenem a részt, és csúszni fogok, akkor nm 1, hanem 2 fejezetet fogok feltölteni :)
Remélem azétt így elfogadható :D Írjátok meg a véleményeteket :) PuCc <3

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr73584321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2008.07.25. 02:26:31

jóó vollt kiwi vok h folytatódik:DD és legyen a csúszós 2 fejezet xP nah pápussz(L):D

Ađrienn 2008.07.25. 11:41:26

Jó lett ez a rész is ,mint a többi :)

Zyt@ 2008.07.25. 16:46:57

nekem is naon teccik
kiváncsian várom a kövit
és én is csúszós két fejezetet akarok xD
ügyi vagy
puxy :)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.07.25. 20:52:47

Van egy rossz/jó hírem nektek ... :( Sajnos mégsem meek falura, így tuti biztos fel fogom tudni fölteni a fejezetet jövő pénteken ...
Deh ha nonn szeretnétek, feltöltök 2 fejezetet ^^
De ehhez az kell, h meggyőzzetek, h szeretnétek :)
Nah hajrá :D Szijjasztok

Bogi · http://Bogszyka 2008.07.27. 22:48:25

hali! Jó lett ez a rész is és naon kivi vok a kövire!!! Nem mész falura menj máshova de legyen csúszás XD! Pusza/ Remélem lesz csúszás!

Agneske 2008.07.29. 19:01:25

cool ez a resz.....csusssszoonnnnnnnn leccike;;);;)plizzzzzzzzzz.......de ha nem fog csuszni:(( akko plizzzzz legyen dupla hosszu a fejezet:Dhihi pusssziiiiii...jah es csuuuuuuuuuuuszoooon lecci

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.07.29. 21:39:13

Jajj deh aranyosak vtok :) Am van egy jó hírem :)
Pénteken dupla fejezetet fogok feltölteni.
Remélem örültök xd

Inu 2008.07.30. 23:53:48

utolag is IGEEEEN szeretném xDD
dejóó ^^ örülök hát:D

Agneske 2008.07.31. 18:09:53

juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeee..............kosz puccccccccccccccccccc
süti beállítások módosítása