HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

46. fejezet

2009.01.24. 19:40 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Hirtelen azt sem tudtam, hogy mit ccsináljak. Gyorsan felültem az ágy szélére és megigazítottam magamon a törölközőt.

-Hát te hogy kerülsz ide?-mutogattam neki, hogy üljön le mellém.

-Csak hoztam neked valamit-mondta, majd a háta mögül előhúzott egy CD-t.-Nyitva volt az ajtó, gondoltam bejövök.

-Köszi,ez kedved tőled, de komolyan nem kellett volna.-mondtam szerényen, de nagyon kíváncsi voltam,hogy mi lehet azon a lemezen.

Kimentünk a konyhába, megittunk egy üdítőt, közben jól elhülyültünk. Nagyon jó volt vele lenni, mert ő szinte mindenből viccet tudott csinálni és így mindig nevettünk. Nagyon gyorsan telt az idő. Lassan már másfél órája együtt voltunk.

-Te jó ég, már ennyit az idő?-próbáltam valahogy jelezni neki, hogy jobb lenne ha mostmár indulna.

-Igen. Nekem mostmár indulnom kéne.-szomorú volt. Látszott rajta, hogy még szivesen maradna. Én is szeretettem volna, ha marad még, de féltem, hogyha megérketik Tom, esetleg félreérti a helyzetet. Kikísértem az ajtóhoz.

-Még egyszer nagyon köszönöm az ajándékot.

-Igazán nincs mit. Remélem hamarosan látlak.- ida-oda rakosgatta a lábait, mint aki zavarban van.-Hát akkor ... Szia-óvatosan közelebb lépett és adott egy nagy puszit az arcomra, majd sietősen elment. Becsuktam magam mögött az ajtót.

Megfogtam az arcomat azon a helyen, ahol Alex megpuszilt. Éreztem, hogy forró. Elpirultam. Aztán eszembejutott a CD. Gyorsan elindultam a gép felé, már be is kapcsoltam, amikor hallottam, hogy megint nyílik az ajtó.

Eldugtam a CD-t a táskámba, aztán elindultam az ajtó felé, hogy megnézzem ki az. Mikor kiértem a szobából, megláttam Tomot.

-Nagyon hiányoztál.-ugrottam a nyakába vidáman, ő meg megpörgetett a levegőben.

-Te is nekem, Kicsim.-mondta Tom, mikor letett, majd megcsókolt. Gyengéden elkezdett "betuszkolni" a szoba felé, de közben vigyázott rá, hogy el ne essek.

-Gépeztél?-kérdezte, mikor beértünk a szobába.

-Igen. Akartam küldeni anyuéknak egy e-mailt, de nem fontos.

-De írd csak. Addig lezuhanyozok, mert nagyon fáradt vagyok. De utána a tied vagyok, Kicsim.-mondta kacéran és megint megcsókolt.

-Van számodra egy meglepim, de csak zuhi után.-fokoztam én is a kedélyeket.

-Oohh...-mondta Tom és jött felém, hogy ledöntsön az ágyra.

-Á-á-á. Mondom zuhany után.-betuszkoltam a fürdőbe, majd berohantam a szobába. Elővettem 1-2 masszázsolajat, amit Dorcyval vettünk. Lehúztam a redőnyöket, meggyújtottam 1-2 gyertyát és betettem egy lassú számot.

Pont végeztem, mikor megláttam Tomot az ajtónak dőlve egyszál törcsiben.

-Mire készülsz,Kicsim?

-Majd meglátod.-beljebb "csábítottam" (kuss xD) majd ledobtam róla a törölközőt.(csend !! xD volt alatta alsógatya xD:D )-Csak feküdj a hasadra kényelmesen. Lefeküdt. Látszott rajta, hogy bár nem tudja mi fog következni, abban biztos volt, hogy tecceni fog neki. Elővettem az olajakat, rákentem egy keveset a kezemre, majd ráültem Tom hátára.

-Ez lehet egy picit hideg lesz.-figyelmeztettem előre. Lassan elkezdtem maszírozni.

-Hmm ... Ezt hol tanultad? Csak mert nagyon jóó ..-mondta Tom kb 10 perc múlva.

-Reméltem is, hogy tecceni fog. Tartsunk egy kis szünetet.-mondtam, majd leszálltam Tom hátáról. Lefeküdtem mellé.

-Szeretném meghálálni valahogy.-közeledett felém Tom, mint egy támasádra készülő vadmacska. Megcsókolt és az egyik kezével elkezdte simogatni a hasamat. Fél fülemmel hallottam egy ismerős dallamot. Akkor jöttem csak rá, hogy sms-em jött, amikor Tom abbahagyta a dolgot. Felpattantam az ágyról. Nagyon meglepődtem, amikor megláttam hogy Alex küldte az sms-t ...

 

 

Sziasztok :) Tegnap unatkoztam és gondoltam írok egy fejezet nektek ^^ Remélem teccik :) És milyen lett a félévitek?Kinek hogy megy a suli? :) kérek komikat :P Puszaa<3

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr45900154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2009.01.30. 14:02:07

szijja hű végre olvashattunk egy új fejezetet:)) naon jóvolt mint a többi, hogy megy a suli?:D

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2009.01.30. 14:22:06

szia :) nm ígérem h sűrűn lesznek fejezetek, de lehet h 1x-2x eszembejut írni egy fejezetet, de nm garantálom :) am. a suli ... hát igen :D naon unom már, de legalább most jön a hétvége ^^ és nektek hogy megy? ;)

Kriszma17 2009.02.11. 12:05:23

Szija!Én már régóta vártam h tegyél fel uj részt!De csinálhatnád tovább kicsit sürűbben mert tök izgi!
És nem vok Th-s utálom őket de ezt a storit a ikretesóm mutatta aki szereti és nekem is nagyin teccik!
puxx

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2009.02.14. 22:00:52

ohh,köcc ez aranyos tőled :) csak sajna nm mindig tudok feltölteni részt:s ink nyáron "aktív" az oldal de néha-néha,naon ritkán lehet feltöltök egy részt, de hamarosan nyár lesz, és akk minden héten lesz új fejezet :D puszii (K)

.[αиєтткє]. 2009.03.30. 17:36:23

Szia! Nagyon tetszik a stílusod...foglalkozhatnál komolyabban is az írással. Tisztában vagyok vele, hogy ez egy fiktív történet, de figyelj arra h ennek ellenére maradjon életszerű. Remélem folytatod a történetet... :)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2009.03.31. 14:57:10

Szia anettke. Megpróbálok ügyelni rá, köszi.:D És ezt a "foglalkozhatnál komolyabban is az írással"-t külön köszönöm. Ezen még nem gondolkoztam, egyenlőre én megelégszek azzal hogy veletek ( vis az egész világgal XD ) megoszthatom ezeket a történeteimet és nagyon örülök neki ha teccik nektek.:D Még 1x naon köszii. :$ :D(K)

.[αиєтткє]. 2009.04.02. 14:15:26

nagyon várom már a következő részeket, pedig eddig ki nem állhattam a tokio hotelt...:D am simán írhatnál tiniregényelet, érdemes lenne vmi ilyesmit kiadnod...

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2009.04.02. 16:05:34

jajj köszii.:D am. ígérem megpróbálok mostanában aktívabban "itt lenni" mint eddig, de téged még nm láttalak errefelé, szal ha eddig nm tudtad vna, nyáron minden héten töltök fel fejezeteket és idén és így lesz.:D na de az még messzebb van, sajnos.:( XD puszii (K)

xxMissyxx 2010.11.20. 22:17:23

Hello Everybody :D
Iszonyatosan Jó ez a blog <3
Folytasd <3

Byeee...
süti beállítások módosítása