HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

42. fejezet

2008.07.31. 22:44 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

A többiek furcsán néztek rám. Mintha teljesen hülyének tartottak volna. De én ezzel nem törődtem, csak bámultam arra a srácra, vagyis Alexre. "Hogy kerül ő ide tulajdonképpen ??"

-Végre hogy ideértél.-ment oda hozzá Tom. Tehát Tom tudta, hogy Alex jönni fog ??
-Hahóóó ... -hozott vissza Dorcy a valóságba, amikor elkezdett hadonászni a kezével a szemem elött.- Mi a baj ??
-Tom tudta, hogy Alex jönni fog és nekem nem szólt.-mondtam és még értetlenebbül néztem a fiúkra. Pont most amikor már kezdtem megörülni, hogy egy kicsit távol lehetek Alextől és talán akkor elfelejtem.

Erre most utánunk jött Németországba is. Úgy éreztem, hogy ennek nem lesz jó vége ...
-Pont jókor. Éppen próbálunk a lányokkal.-mondta Bill és ő is lement üdvözölni Alexet. Ekkor el is ment a kedvem ettől az egész dologtól, még az utazástól is.
-Hogy hogy itt vagy, Alex ??-kérdezte Dorcy a színpad szélén ülve.
-Én hívtam meg. Egyszer régebben mondta, hogy meg szeretné nézni az egyik koncertünket, de eddig valahogy mindig közbe jött valami.-mondta Tom.
Jellemző ...

Legszivesebben most rögtön visszaküldtem volna Alexet Magyarországba, dehát ezt mégsem tehettem meg.
-Na folytassuk a próbát, mert már nem sok időnk van.-szólalt meg Gustav a dobok mögül.
Nem volt hozzá sok kedvem, hogy Alex elött próbáljak a fiúkkal, de Dorcy ezt mondta:
-Ne foglalkozz vele. Gondolj Tomra.
Könnyű azt mondani. De beálltam a helyemre és próbáltam jó képet vágni a dologhoz. Már rögtön az első számnál problémáim voltak.
Mindig, amikor Alexre néztem, azt vettem észre, h a feje a kezébe van döntve és csak bámul engem. Nagyon zavarba jöttem. Ez így nem mehet tovább.

-Bocsi, srácok, de nem érzem magam valami jól.-mondtam az első szám végénél. Tom rögtön odajött hozzám.
-Mi a baj ?? Csak nem beteg vagy ??-kérdezte idegesen és a homlokomra akarta tenni a kezét. Ekkor "hirtelen" elkezdtem köhögni, hogy ne jöjjön rá az álbetegségemre. Lassan Alex és a többiek is közelebb jöttek.
Segélykérően néztem Dorcyra és ő rögtön vette a lapot.

-Majd én segítek neki. Ti addig próbáljatok nyugottan.-mondta, aztán belémkarolt és kivezetett a teremből. Kerestünk egy szobát, ahol le lehet ülni valamire.
-Ennyire zavar Alex ??-kérdezte Dorcy, miután becsukta az ajtót. Én leültem egy kanapéra, majd szégyenlősen bólogattam.
-Nem tudom miért pont most kellett Alexnek megnézni a fiúk koncertjét. Pont most, érted.-mondtam kissé letörve.
-Pedig valahogy muszáj lenne kiverni a fejedből. Hiszen te Tomot szereted.-egy kicsit csend lett.- Mert ugye Tomot szereted ??

Egy kicsit hezitálni kezdtem, de aztán rávágtam.
-Persze, hogy őt szeretem.-mondtam határozottan, bár nem voltam teljesen biztos a válaszban, de ezt még Dorcynak sem mertem beismerni. Lépteket hallottunk közeledni. Gondoltuk, hogy biztos Tomék lesznek azok, így én lefeküdtem, Dorcy meg gyorsan hozott egy pohár vizet.
-Na jobban vagy már ??-kérdezte Tom, miután belépett az ajtón és meglátott.
-Igen. Csak egy picit kiszáradtam, de mostmár jól vagyok.
Tom odaült mellém, és megpuszilt. Láttam, hogy Alex egyszerre lesz ideges és szomorú, majd ő is leült.

Bejöttek a fiúk is és elkezdtünk beszélgetni. Kis idő múlva szóba jött ez az utazás. Georgnak és Gustavnak még újdonság volt a dolog, így kerek szemekkel figyeltek. Mikor kitárgyaltuk ezt a témát is, Tom hirtelen előállt egy kérdéssel Alexhez.

-Támadt egy jó ötletem. Mi lenne, ha te is velünk jönnél erre a kis kirándulásra ??-szegezte izgatottan a kérdést Alexhez, aki jól láthatóan meglepődött, de örült a kérdésnek. Én annyira meglepődtem ezen a kérdésen, hogy kiköptem a vizet, amit a számban tartottam és így majdnem mindenkit leköptem vele ...


                                                        To be continue ...


:) Nah remélem izgalmas volt ez a 2 dupla fejezet :)
Amúgy megint van egy hírem nektek ... Mostmár tuti biztos, h vasárnap most vasárnap téll meek falura, és most sem tudom, h mikor fogok hazajönni. Ezért nem tudom, hogy fel tudom-e majd tölteni jövőhét pénteken a fejezetet, deh majd meglátjuk ^^
Deh ha megint csúszás lesz, szval nm érek haza péntekig, akk megígérem nektek, h még 1x dupla fejezetet fogok feltölteni :)
Remélem így áll az alku ;) PuCc

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr43595214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2008.08.01. 00:17:29

tök jók voltak a fejezetek^^ persze hogy jó lesz a megint dupla fejezet:P nah pápussz(L) am a vízkiköpős vickes volt:D

Ađri 2008.08.01. 00:20:30

Jók lettek a dupla részek :D

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.08.01. 12:47:19

:) Nonn köcc nektek :)
Most nézem, hogy 00:17 és 00:20-kor írtatok ...
Nm kellene akkor már aludni, csajok ?? xD
PuCc

Bogi · http://Bogszyka 2008.08.02. 10:49:28

Naon jó, igen az avízkiköpős kicit dúrva de illett oda!! :P :D
Puszi várom a kövit!

Zyt@ 2008.08.02. 17:56:11

naon-naon jók lettek a dupla részek
kiváncsian várom a kövi dupla részt (persze ha az lesz)
naon-naon ügyi vagy
már naon várom a kövit
puxy :)

Inu 2008.08.04. 13:57:15

dehogy is kell:D nyári időszakom van xDD hajnali 3ig szoktam gépezni:P ^^ nah páá(L)

Agneske 2008.08.04. 17:33:51

cool volt de naooon..........csuuuuuuuuusz:*:*:*:(L)Pucc

Bogi · http://Bogszyka 2008.08.06. 16:20:10

Sziasztok, megyek nyaralni de megpróbálok bemenni egy internet kávézóba odakint! Hogy elolvashassam a kövi részt! Nagyon várom pusszmancs

Dorcy 2008.08.06. 17:48:15

hűha mennyi rajongó...:P am persze hogy majdnem mindenkit leköptél... amekkora szád van nyuszkó ^^ am kicsit elgondolkodtató hogy mért nem mondtam meg neked hogy nem kéne megcsalni Tomot de mind 1 biztos nem jutott eszembe... (:

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.08.08. 15:42:30

Jó nyaralást Bogi :)
Neked meg Elmomm ... :) Nm nekem van nagy szám :P sztem összekevertél magaddal, Civemm :D

Bogi · http://Bogszyka 2008.08.08. 16:34:02

Köszi szépen már várom a kövit :P Pusza
süti beállítások módosítása