HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

31. fejezet

2008.04.16. 14:06 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

-Mivan ???- pattant fel az ágyból Tom. Én csak ilyedten néztem, hiszen nem tudtam, hogy miről van szó.

-Dehát miért ?? Mikor ?? Ja értem ... Nem sokára elindulok. Szia.- Tom lerakta a teelfont és szomorúan lehuppant az ágyra.

-Csak nincs valami baj ?- nem bírtam megálni, hogy ne kíváncsiskodjak. Tom szomorúan felnézett és könnyes szemmel ezt mondta:

-Billt meg kell műteni. Cisztát találtak a hangszálaiban, szóval ... És a legrosszabb az, hogy - itt megállt egy picit, vett egy nagy levegőt, majd remegő hangon folytatta. - lehet, hogy nem lesz ugyanolyan a hangja, mint volt.

-Ez nagyon rossz dolog, de biztos vagyok benne, hogy nem lesz semmi baj. Bill majd pihen és ugyanolyan szupi hangja lesz, mint volt. - Tom elmosolyodott. - Szóval a Tokio Hotel még nagyon sokáig ilyen sikeres fog maradni, márcsak azért is, mert mi, rajongók itt vagyunk nektek és mindenben bátorítunk titeket. És itt vagytok ti is egymásnak, tehát nem lesz semmi baj. - bíztatóan átöleltem Tomot. Nem szerettem volna, ha elhagyja magát és szomorú lesz. De viszont megértettem a helyzetét, hisz az ikertesójáról volt szó és aggódott érte.

-És még a te lábad is ...- mondta Tom elkeseredetten.

-Az miatt ne aggódj. Ööö ... Elmehetnék én is veled Billhez ??

-Dehát a lábad ...-kezdte Tom, de a szavába vágtam.

-Mondtam, hogy azzal ne foglalkozz. Nem fáj és különben is, Dorcsynak szüksége van rám. [Mert hát ha Billről van szó... :D]

-Ahogy akarod.- Tom közelebb hajolt és megcsókolt. Kis idő múlva megegyeztünk, hogy elindulunk hozzájuk [mármint a hotelbe, ahol megszálltak]. Szép lassan sétálgattunk, mivel én nem tudtam olyan gyorsan menni. Amikor megérkeztünk, láttuk, hogy ott volt a mentő autó a hotel elött. Felmentünk, majd láttuk, hogy Bill, Dorcsy és egy orvos vár a szobában.

-Na végre ... - állt fel az orvos a székből.

-Csak nem ránk vártatok ??- kérdeztem megszeppenve.

-Hát mondjuk. De veled meg mi történt ??- kérdezte a lábamra nézve Dorcy.

-Hát egy kis baleset, de most nem ez a lényeg. Bill sokkal fontosabb.-néztem Bill felé.

-Miért is kell megműteni doktor úr ?-kérdezte Tom.

-Az orvosi vizsgálaton cisztát találtunk a hangszálaiban. Ha nem műtjük meg minnél elöbb, megnőhet és veszélyeztetheti az éneked hangját. Azt láttuk a leghelyesebbnek, ha most rögtön bevinnénk a műtőbe.

-Akkor induljunk.-mondta Tom. Szegény Billen látszódott, hogy félt, de ez egyértelmű. A kórházba vezető úton elgondolkoztam, hogy mi van akkor, ha nem sikerül a műtét ... Vége a TH-nak, Billnek nem lesz már olyan a hangja, mint régen és még lehet, hogy bele is hal a műtétbe. Annyira mélyen elgondolkoztam, hogy szinte észre sem vettem, hogy megérkeztünk.

-Petra ... - lökött meg egy picit Dorcy. - Megérkeztünk.

Felmentünk a 3. emeletre és szinte azonnal bevitték a műtőbe Billt. Leültünk a műtő elötti váróba. Én Dorcsyt vígasztaltam, mert ő is nagyon aggódott Billért. Tom meg csak fel-alá járkált a folyosón. Mindannyian nagyon idegesek voltunk és azt vártuk, hogy mikor jön már ki az orvos, hogy megmondja a híreket. Körülbelül másfél óra múlva kijött egy doktor és odajött hozzánk.

-Önök Kaulitz úr hozzátartozói ??-kérdezte.

-Igen, mi vagyunk. Mi van Billel ??-jött oda Tom is.

-A műtét jól sikerült, eltávolítottuk a cisztát, de sokat kell pihennie a fiúnak. Most ha gondolják bemehetnek hozzá, de a fiatal úrnak most még nem szabad beszélnie.-mondta az orvos, majd elment. Mi csöndben bementünk Billhez. Dorcsy rögtön odament az ágyához és megfogta Bill kezét. Nagyon gyenge volt, alig volt benne élet. De mivel egyikőnk sem volt orvos, ezért azt hittük, hogy csak az altató hatása. Tom is odament hozzá. Picit elfogott az öröm, hogy a műtét során nem volt semmi baj és úgytűnt, hogy Bill jól van. Dorcy az arcához szorította Bill kezét, majd elkezdett könnyezni. Hirtelen csipogás hallatszott. Bill lélegeztető gépe sípolt. A nővérek berohantak a szobába és próbálták beindítani Bill lélegzését ...

 

 

Bocsikah, h megint ennyit kellett várni a kövi fejezetre =( De rem azért tetszik :D Ja am. azt szeretném még mondani, h ugye mindenki tudja, h Billt megműtötték ... Nem tudom, hogy ez a fejezet hogy fog hatni rátok, de nem szeretném, ha valaki szomorú lenne a történetem miatt, h hátha ez lesz Billel a valóságban. Biztos jólvan és pihen :D Kivi vok a véleményetekre most is :D PuCc (L)

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr34428312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agneske 2008.04.16. 20:18:00

pfffff naon remelem hogy Bill jol van!!jah de maskepp naon cool ez a fejezes es varom a kovit:D!!pusszancs

baba 2008.04.17. 16:45:24

Naon jó ez a rész,és már én is várom a kövi részt.

kikíí 2008.04.17. 18:29:39

nagyon ccolcsí lett ez a fejezet is ^^ és én is kivi vok a kövire addigis pussz sok szerencséét ^^

Zyt@ 2008.04.18. 15:33:39

nekem is naon teccik
kivi vok a folytira
puxy :)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.04.18. 15:43:19

=( köcci nektek :D nm tudom mikor lesz fent a 32. fejzet, deh megpróbálom minnél elöbb felrakni :D PuCc

Lau 2008.04.26. 15:06:38

sziasztok!!Bill jól érzi magát a műtét után de még nagyon sokat kell pihennie az orvos azt mondta h minimum 2 hét!!beszélgettünk Tommal és elolvasta az egész blogodat legelőlről!!azt mondta h a tied az a blog amegyikben folyamatosak az események!!várj idézem!!''du Petra ist blog gut vorgang kontinuierlich, dann ist ausserst anmuten uns!!ich ensemble begrüssen!!(K)"

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.04.26. 15:33:31

WÍÍÍ :D ennek nonn örülök, deh majd leírnád, h mit is jelent pontosann ?? ^^ csak mert nm vok vmi nagy németess xD Örülök, h Bill jól van :D PuCc nekedd ^^ (L)

zsebi 2008.05.04. 18:14:43

nagyon ügyi vagy:) csak így tovább
mikor lesz a kövi rész? már non várom
puxx...

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.05.04. 18:22:54

Szijja ... hát még nm tudomm igazából :( Deh sztem max 2 hét és fent lesz, deh megpróbálok 2 fejezetet feltölteni, amiért eddig vártatok ^^ Még 1x sry mindenkitől ^^ PuCc (L)

Tündi 2008.05.08. 19:23:20

nem akarok tömeghisztériát kelteni de én nem hiszem hogy Tom Kaulitz valóban olvasta a blogod
ő német a blog padig magyarul van és ha még valamilyen úton-módon le is lehetne fordítani németre akkor meg mondj lécc egy msn-e.mail v bármilyen címet ahol el lehet érni Tomot
nem akartam megsérteni senkit
ui: leszögezem h én is nagy th fan vok és hogy nagyon cool a blogod:)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.05.09. 14:50:51

:D ehhez ink nm szólok smt, hnem csak azt h nonn köszii a komm-t :D am. 1000 bocsíí midenkitl, h mostanában nm töltöttem fel fejezetet :( =( PuCc nektek

Lau 2008.05.18. 15:51:29

Sziasztok!!Tom olvasta a blogot tolmács segítségével ha ez bárkit is érdekel!!Amúgy Bill-t kiengedték a kórházból de még otthon pihennie kell!!Tomnak az e-mail címét nem adhatom ki sőt semelyik th-s srácét se.ha valamit írni akartok akkor a menedzsernek:thtom@vipmail.hu ha billnek akkor thbill@vipmail.hu ennyi

Inu 2008.05.25. 11:24:28

Mikor lex kövi rész? oan rég raktál fel fejezetet.. :(

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.05.26. 20:21:47

Szijjah ... tőled is és mindenkitől is 100000000000 bocsí, h mostanában nm frissítem a blogot, deh most elég sok dolgom van :( Nagyon sajnálom :( Majd la lesz kövi rész, akk majd írok nektek !!! Addig is PuCc (L) (K)

Jemma 2008.05.30. 23:39:01

Már ne haragudj Lau nem akarok negatívumokat írni így hogy nem is ismerlek! Esk semmi bajom nincs veled de vhogy nem tudom elhinni hogy ismered a tomot v billt v a banda többi tegját. Ömm én nem vagyok az a nagy tokio hotel fan inkább csak hallgatom a zenéjüket. De hogy tudjak hinni neked utána fogok járni a dolognak. Én német származású vagyok, 7 éve vagyok magyar országon, és nekem nagyon sok rokonom ott él Berlinbe, ahova a hírek szerint Bill és Tom költözött...ahogy hallottam. Egyik rokonom Berlinben egy divatcégnek dolgozik, divattervezőként, akiktől a fiúknak rendeltek ruhát a legújjabb fotózásokhoz és a rokonom beszélgető viszonyba van velük hisz az ő elképzelésük szerint lesz a ruha megtervezve, ezért minden nap beszélnek. A nyáron fogok ki menni német országba, és hogy saját lelkemet nyugtassam szeretném megtudni hogy tényleg ismered e őket, de ha te mondod biztos úgy van csak tényleg örülnék ha ez lenne hisz lenne végre egy magyar lány is aki ismeri őket. Szóval lécci írd le a teljes neved, mert akkor rokonomnak megmondom hogy kérdezzen meg téged a kedvemért. Tényleg ne értsd félre nem furkálódás ként mondom, csak szeretném ha végre hallanék a magyar lányoktól igazat is, mert eddig nem azt hallottam. Persze vannak kivételek, nem mondom hogy rosszak a magyar emberek csak vannak akik már annyira túlzásba viszik a rajongást hogy hazudnak mindent. Na meg neked is jobb lenne ha én biztosra meg tudnám mindenkinek mondani hogy tényleg ismered őket, és akkor nem lenne ez hogy van aki nem hisz neked. És amúgy tényleg nagyon jó a blog! Elolvastam az egészet! Gratu a szerzőnek! Puszi! Várom válaszod Lau!

Tündi 2008.06.01. 18:24:53

na végra!!!
akkor majd Jemma léccy ide írd be h mit mondott a rokonod mert én is szeretném tudni h mi van
köxx

Jemma 2008.06.02. 16:02:03

de ez így helyes nem? szeretnék utána járni hisz azért legyünk reálisak, nem olyan könnyű kapcsolatot teremteni velük, és azért jó lenne tudni az igazat. nem szabad túl hiúnak lenni ebben a kérdésben. én se azt írtam hogy ismerem őket, hanem mivel a nagynénjém annál a cégnél dolgozik ahonnan ők rendeltek, hát próbálkozok. ki tudja lehet hogy egyszer fogok velük beszélni, de elég kevés erre is az esély. viszont nagynénjém tud nekem szükséges információkat mondani a dologról. ja és nagyon jó blogokat találni az interneten, ilyen tokio hoteles blogokat. de ez az egyik legjobb! szeretem magyar országot és ezért is sajnálom hogy fogok vissza menni német országva végleg, mert dolgoznom kell. remélem megkapom az adatokat Lau! köszi a megértésedet Tündi, féltem hogy negatívan fognak ezért hozzám álni hisz nem vagyok magyar származású, de kellemesen csalódtam! sziasztok!

Bogi · http://Bogszyka 2008.06.04. 13:15:56

Szia!!!!

Mikor jön már a kövi rész, tök türelmetlen vagyok, egyébként nem rossz a blogod!! Sőt kitűnő a fantáziád!!! :D Puszi és siess a kövi 2 résszel!!!!

Lau 2008.06.08. 11:32:52

Sziasztok!!Szia Jemma!!én nem azt mondtam neked/nektek hogy én ismerem a th-s fiúkat hanem azt h apukám cége már dolgozott velük és igen néhányszor voltam Németországban de én nem sokat "tárgyaltam" velük inkább apu és az unokanővérem Emma.remélem értetek mindent!!puszi mindenkinek neked Petra + továbbra is hajrá!!ui:apukám cége rendezett játékokat is a tokio hotellel hogy ha válaszolsz pár kérdésre akkor nyerhetsz utazást stb.. de ezek apu cégének dolgai nem mondhatom el több 10000 ember előtt nekem is csak azt mondják hogy mindent időben meg fogok tudni!!puszi nektek
süti beállítások módosítása