HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

33. fejezet

2008.06.07. 20:22 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Dorcy csak ott állt ledermedve. Biankát és Bogit nem túlzottan érdekelte a dolog, mert már szaladtak is tovább játszani.

-Ismered őket ??-kérdezte Alex.

-Igen ... Ő a legjobb barátnőm és az unokatesói. Figyelj ... Mindjárt jövök, odamegyek hozzá.

-Okés, persze. Megvárlak.

Elindultam Dorcy felé, de ő még mindig le volt döbbenve.

-Csak barátok vagytok, mi ??- támadt nekem.

-Nyugi. Figyelj ... Lehet hogy füllentettem egy picit, mert lehetséges, hogy tobb van köztünk, mint barátság, de ...-folytattam volna, de Dorcy a szavamba vágott.

-Lehetséges ?? Nekem totál úgy tűnt, mintha csókolóznátok, de javíts ki, ha tévednék.

-Jól láttad. Jóó, akkor úgy mondom, hogy több van köztünk, mint barátság. Amikor megláttam Tomot azzal a csajjal és elrohantam, nagyon szomorú voltam. Ő pedig olyan aranyosan próbált segíteni nekem, hogy ... Nem tehetek ellene. Kérlek egyenlőre ne szólj erről senkinek. Nem egyenlőre nem szeretném, ha Tom megtudná. Remélem azért megérted.-hajtottam le a fejemet picit.

-Okés, nem szólok, de csak egy feltétellel.-ilyedten kaptam fel a fejem.- Ha bemutatod nekem.-mosolygott Dorcy Alexre nézve.

-Persze, hogy bemutatlak. Gyere.-megnyugodtam, mert azt hittem, hogy alami mást fog mondani. Odamentünk Alexhez. Szegény kérdően nézett rám.

-Be szeretném mutatni a legjobb barátnőmet, Dorinát.-Alex megkönnyebbülten nézett. Ő is azt hitte, hogy valami baj van.

-Szia.-köszönt Dorcy.

-Szia, Alex vagyok.

-Igen, hallottam már rólad.-mondta mosolyogva Dorcy. Látszott rajta, hogy neki is bejön Alex. Gondoltam hagyom őket picit összeismerkedni, így addig odamentem Biankáékhoz. Egy 10 perc elteltével, amikor már kihintáztam magam, észrevettem, hogy Dorcy jön felénk.

-Alex ??-kérdeztem aggódva a háta mögé nézve.

-Ott ül a padon és rád vár. Nyugi, nem ettem meg.-viccelődött Dorcy.

-Remélem is. Na akkor én megyek, ti meg játszatok csak.

-Okés. Szia és nyugi, nem szólok senkinek.-ettől nagyon megnyugodtam. Sietve odamentem Alexhez és megöleltem. Utána még órákig sétáltunk a Balaton parton és a parkban. Nagyon jól éreztem vele magam, bár egy picit bűntudatot éreztem Tom miatt. De amikor Alexxel voltam, ezeket jórészt elfelejtettem. Amikor már a parkban voltunk, kb olyan 9 óra lehetett, szóval már kezdett sötétedni. Megint leültünk a fűbe és néztük az eget, csak most csillagok nélkül.

Egyszercsak Alex felült és nagyon elgondolkozott valamin.

-Mi a baj ?? Min gondolkozol ??- kérdeztem, majd én is felültem.

-Valamit el szeretnék mondani, de nem tudom hogy kezdjek hozzá.

-Nekem bármit elmondhatsz.-öleltem át bátorítóan, hisz kíváncsi voltam, mit akar mondani.- Ki vele.

-Hát rendben. Arról van szó, hogy ... Hogy amikor veled vagyok, úgy érzem, hogy csak én és te létezünk, semmi más. Nagyon jól érzem magam veled. Igaz, hogy csak 1-2 napja ismerjük egymást, de és azt hiszem, hogy ... Szeretlek.- felemelte a fejét, mélyen a szemembe nézett, majd gyengéden megcsókolt ...

 

:D Nagyon jól érzem magam, egy történet kitalálásakor, főleg ha ilyen izgi részek vannak benne :D Na deh rem. tetszett ez iss ^^

Nyugi, Tomot és Billt sem fogom elhagyagolni, csak az már túl hosszú lett volna, ha őkat is belerakom ^^ Kérlek írjatok véleményt :)

Am. beneveztem egy blog versenyre, ahol a fődíj egy laptop, szval nonn szeretnék nyerni :) Szurkoljatok nekem lécckeh ^^ PuCc (L)(K)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr42508710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi · http://Bogszyka 2008.06.08. 18:00:21

Hát ja őket ne is hagyd ki!!! :D ( semmikép) És a kövi részben lesz róluk szó? :) Jó volt a mostani rész is ahogyan a többi is ütősen jó!!! ( COOL ) Mikor lesz fent a kövi...? Sok sikert a versenyhez!!! Puszíííí

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.06.08. 19:39:49

Szijja ... Persze h lesz róluk szó :) Nm tudom egyenlőre h mikor lesz kövi rész, deh nm sokára :D
am. köcc PuCc ^^

Inu 2008.06.09. 16:42:51

tökyooh :D hajrá a versenyhez :o) várom a kövi résszt is! ^^ :D

Agneske 2008.06.11. 12:11:25

ohh szijja baba:*naonjoh volt ez a resz is mind a TOBBI!!!!!!!!!hihi ne is hagyd ki oket;;)
jah es varom a kovi reszt!!
SOK SIKERT!!!!!!
PUSSZYY

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.06.11. 21:27:44

mindenkinek 1000 köszönet ^^
Már csak 3 nap, deh mindenkinek nonn jó vakációt :D (L)(K) (H)
süti beállítások módosítása