HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

41. fejezet

2008.07.31. 22:42 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

-Igen ??-nézett rám Tom, várva, hogy mit szeretnék neki mondani.
Össze-vissza cikáztak a szavak a fejemben és nem tudtam egy értelmes mondatot sem összerakni belőlük. Kétségbe estem ...

Biztos el akarom neki mondani ?? És mivan akkor, ha nem fogja megérteni és megutál ??
-Talán valami baj van ?? Olyan fura vagy.-zökkentett ki a gondolkozásomból Tom és értetlenül nézett rám.
-Jajj, nem, semmi. Csak ...
-Csak ??-Tom törelmetlenül várta a válaszomat. Úgy döntöttem, hogy mégsem mondom el neki.

Nem volt hozzá elég bátorságom.De akkor most mit mondjak neki ??
-Csak azon gondolkoztam, hogy ... Hogy valamikor elmehetnénk együtt valahova. Mármint így 6-osban.
"Ennél jobb ötleted nem volt ??", kérdeztem magamtól. Nem tudom miért pont ez jutott eszembe, de mostmár mindegy volt.
Tom egy picit elgondolkozott az ötleten, majd izgatottan rávágta.
-Hogy te mekkora zseni vagy.-átölelt.- Még hátra van 1-2 koncert a turnéból, de nagyon jó ötletnek tartom, hogy utána elmenjünk egy világkörüli kirándulásra.

"MIVAN ?!?!" Nem éppen így értettem azt, hogy "elmenni valahova" ... Végülis jó lenne körbeutazni a világot, dehát ez azért már túlzás. Legszivesebben visszavontam volna, amit mondtam, de már túl késő volt. Tom olyan lelkes lett hirtelen, hogy rögtön felhívta az új menedzserüket. Csak reménykedni tudtam, hogy valamiért nem fog belemenni, de nem volt szerencsém ...

A menedzser nagy örömmel fogadta az ötletet, az én nagy "szerencsémre". Szóval átmentünk Billékhez, hogy elujságoljuk nekik a hírt.
Én rögtön rátapadtam Dorcyra és azt mondtam Tomnak, hogy majd én elmondom neki, ő beszéljen csak Billel.
-Azt hiszem valamit nagyon elrontottam.-kezdtem idegesen.
-Elmondtad neki ??-kérdezte Dorcy, majd a vállam fölött ránézett Tomra, aki Billel beszélgetett.

-Nem. Vagyis majdnem, de mégsem. Nem mertem, így ki kellett találnom valami mást, szóval ...
-Mit találtál ki ??
-Hát ... Azt, hogy nem mehetnénk-e el 6-osban valahova. De Tom ezt úgy vette, hogy utazzunk el valahova, szóval felhívta az új menedzserüket, és megbeszélték, hogy a turné után elmegyünk világ körüli kirándulásra.
-Ez most komoly ?? Szupiii.-Dorcy a nyakamba ugrott örömében. Nagyjából én is örültem neki, dehát azért az én helyzetem mégis más volt Alex miatt. Végülis arra gondoltam, hogy nem fogunk se találkozni, se beszélni és majd akkor talán elfelejtem.

Tom elégedetten nézett rám, mikor meglátta, hogy Dorcsy mennyire örül. De Tom mintha nem lett volna olyan boldog. Kis idő múlva meg is tudtuk, hogy miért.
-Ööö ... Nekem is van egy bejelentenivalóm.-kezdte Bill felénk fordulva.
-Jó vagy rossz ??-kérdezte Dorcy ilyedten.
-Hát nem is tudom ... Szóval arról van szó, hogy ma lenne egy koncertünk és örülnénk neki, ha most is fellépnétek velünk.-mondta Bill ártatlan mosollyal.

Beleegyeztünk. Akkor rögtön összepakoltunk és elindultunk próbálni, mivel nem sok időnk volt. Mire odaértünk, már fel volt szerelve a színpad, szóval nekiálltunk próbálni. Minden tökéletesen ment, ameddig egy ismerős arc tűnt fel két testőrök kíséretében. Először nem hittem a szememnek, de amikor már olyan közel volt, hogy felismertem, rögtön elment a hangom és kiestem a ritmusból ...

 

                                                To be continue ...

 


Wííí ... :) Izgulok ^.^  Remélem már észrevettétek a meglepit // amit előre bejelentettem xD // :)
Nah olvassátok el a meglepi fejezetet is :) PuCc
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr7595211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása