HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

37. fejezet

2008.07.04. 16:42 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Útközben beszélgettünk, hogy vajon mi lehet ez a dolog, ami miatt a hotelbe kell mennünk, de egyikőnknek sem jutott használható magyarázata. Annyira kíváncsiak voltunk, hogy nem is lifttel mentünk fel, hanem gyalog, mert a liftet használták és mi nem tudtuk kivárni. Amikor bementünk a fiúk szobájába, nem találtunk ott senkit. Körbenéztünk, de sehol egy lélek.
-Petra, találtam valamit.-kiáltott a másik szobából Dorcsy. Gyorsan odafutottam. Dorcsy egy papírt tartott a kezében és olvasni kezdte.
-Sziasztok lányok. Nagyon sajnáljuk, de vissza kellett utaznunk Németországba, mégpedig nagyon sürgősen. Akadt egy kis baj, amit mielöbb tisztáznunk kell. Hamarosan jelentkezünk. Billl & Tom
-Mi lehet az az oltári nagy baj, ami miatt így elmentek ??-értetlenkedtem.
-Nem tudom, de tényleg valami komoly lehet, ha ennyire siettek.-mondta Dorcy. Nem sokat vitatkoztunk ezen, inkább hazamentünk.
Amikor hazaértem, lehuppantam az ágyra és a plafont bámulva gondolkoztam.
-Te jó szentség ...-pattantam fel- Alex ...
Kapkodva megkerestem a telefonomat és felhívtam Alexet.
-Szia, remélem nem zavarok.
-Szia. Épp gondolkozok, szóval nem zavartál meg.
-Figyelj ... Találkozhatnánk, hogy elmagyarázhassak mindent ??
-Az jó lenne, mert elég sok dolgot nem értek ...
-Akkor 10 perc múlva a parkban. Szia.
Útközben fogalmaztam a mondatokat, hogy gogyan fogom elmagyarázni a dolgokat Alexnek. Amikor odaértem, Alex már ott ült a fűben. Odaléptem hozzá és leültem mellé.
-Tudom, hogy szólnom kellett volna Tomról és arról is, hogy ... -lehajtottam a fejemet és kezdtem elérzékenyülni.
-Figyu. Én már mondtam, hogy nem haragszom rád és ez így is marad. Szóval nyugottan mondj el mindent.
Összeszedtem a bátorságomat és elkezdtem. Hegyiről-tövire mindent elmeséltem neki. A koncerttől kezdve, a fellépésünkön keresztül, a hazautazásig mindent.
-Nah így már minden világos.-szólalt meg Alex, amikor a végére értem.-Megértem, hogy nem mondtad el. Amúgy én is szeretnék mondani valamit, mégpedig azt ...-Axel már akarta volna mondani, amikor megszólalt a telefonja.
-Halo. Áhh, szia Tom.-nagyon meglepődtem, hogy vajon mit akarhat Tom.
-Értem. Okés. Persze, semmi gond. Na csá.
Kíváncsian néztem Alexre.
-Majd késöbb elmondom. Elötte befejezem, amit elkezdtem. -kicsit közelebb ült hozzám- Őszintén szólva nagyon bánom, hogy nem találkoztunk elöbb, mert te egy nagyon helyes lány vagy. Én nagyon megkedveltelek, de itt van Tom is ... És így én teljesen összezavarodtam ...-mondta Alex lehajtott fejjel.
-Én is ezt érzem. Szeretem Tomot, de csalódtam benne. És közben megismertelek téged is és ... Áhh ...-mondtam.
-Nekem lenne egy megoldásom.-mondta Alex, közben közelebb hajolt hozzám.- Megpróbálhatnánk ...- kisfiúsan a szemembe nézett, majd a számra. Enyhe célzással jelezte, hogy meg akar csókolni. Annyira aranyos volt, hogy nem tudtam neki ellenállni. Megcsókolt és gyengéden hátradöntött. Hirtelen megszólalt az én telefonom is ... Idegesen elövettem a telót és meglepődve néztem a kijelzőre ...

 

Rem tetszett :) Kivi vok a véleményetekre még mindig :D Most nm nonn tudok mit írni xd Rem mindenki jól érzi magát a szünetben :)
PuCc (L) (K)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr67553473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inu 2008.07.05. 00:40:08

és Tom volt az mih?xDD tökyo ez a rész, várom a pénteket:D én írtam elsőnek :PP na páá(L)^^

Zyt@ 2008.07.05. 10:47:42

nekem is non tetszik
ügyi vagy
puxy :)

Bogi · http://Bogszyka 2008.07.05. 10:54:46

Kíváncsi vagyok mért keres Tom , már ha Tom volt az! :D De TUTI! Naon yo ez a rész is! Sok sikert a többiehez!!!
Pusz

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.07.05. 21:32:35

köszi mindenkinek :)
Inu: Nm árulom el előre, majd csak pénteken ;)
PuCc nektek (L) (K)

Inu 2008.07.07. 01:14:33

ajjh.. ez nem ér, alig tom kivárni mindig a pénteket :D

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.07.07. 20:21:45

:) pedig kénytelen leszek ;)
ajánlok valamit ... menj el a könyvtárba és vegyél ki egy izgalmas könyvet // nagyon ajánlom Thomas Brezina könyveit // !!!
Én is ezt teszem és nagyon jó :)
De ez csak egy tipp. Nah PuCc (L9 És kitartást :D (L)(K)
süti beállítások módosítása