HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

27. fejezet

2008.03.07. 20:45 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Azt láttam, hogy Tomra épp mászik rá egy rajongó csaj. Én csak ott álltam az ajtóban ledöbbenve és azon gondolkoztam, hogy most mit csináljak.

Elrohanjak sírva vagy balhét csapjak ...

-Hát itt vagy. Már mindenhol keres ... -kezdte Dorcy, de nem fejezte már be, hisz benézett a szobába. Ezt Tomék is észrevették és ilyedten felnéztek.

-Petra ... Ööö ... Ez nem az, aminek látszik ... Meg tudom magyarázni.- lökte le magáról a csajt Tom és jött oda hozzám.

-Ááácsi ... -tartottam ki a kezem Tom elé.- Ha már nem szeretsz, akkor mondanád meg, akkor legalább nem nekem kellett volan rájönnöm.

-De várj ... Figyelj ... -kezdte volna Tom magyarázni, de én a szavába vágtam.

-Nem. Te figyelj. Én tiszta szívemből szerettelek, megbíztam benned és ez a hála érte ?? Hát köszönöm szépen.- hátatfordítottam és elkezdtem futni sírva, de Tom utánam jött és megállított.

-Figyelj. Csak hallgass meg kérlek.- nézett rám kérlelően.

-Mondjad.- csak azért hallgattam meg, mert bíztam benne, hogy valami értelmeset fog majd mondani.

-Ugye mondtam, hogy van 1-2 rajongó, akinek kellene adnunk autogrammot, mert a sajtó rögtön elkezdene hazugságokat írni, hogy mi milyen szemetek vagyunk, meg stb. És tiszta véletlenül úgy alakult, hogy együtt maradtunk a szobában ezzel a csajjal, mert Bill elment megkeresni titeket, Gustav és Georg meg nem jött. Szóval kettesben maradtunk ezzel a lánnyal, és akkor elkezdett flörtölgetni velem, meg csókolgatni. Aztán rámmászott és ekkor nyitottál ránk te. Hidd el, hogy én soha nem csalnálak meg !!!

-Mégis megtetted.- téptem ki magam Tom karjaiból és szaladtam ki sírva. Még az ajtó elött hátra néztem és láttam, hogy Tom utánam akart jönni, de Dorcy megállította. Rámnézett Tom és láttam rajta, hogy majdnem sír. Kifutottam az utcára. Már vagy 10 óra lehetett, de nem volt kedvem hazamenni. Arra gondoltam, hogy lesétálok a Balaton partra és elgondolkozok a történteken. Nem voltam a városközpontba, így hamar leértem.

Leültem a kövekre és csak sírtam. Csak ott ültem és néztem a patron elmenő szerelmes párokat vagy éppen nyugdíjas néniket és bácsikat. Nagyon fájt, hogy Tom ezt csinálta velem. Nagyon belemerültem a gondolataimba és csak akkor "riadtam" fel, amikor egy kiskutya rohant felém.

-Csibész nee. Gyere vissza.-futott szegény állat után egy fiú.

A kutyus odajött hozzám, szinte majdnem fellökött, de megúsztam 1-2 nyálas "puszival".

-Jajj bocsáss meg. Még nem engedelmes.- mondta a fiú és pórázra kötötte a kutyát.

-Jajj semmi baj. Nagyon szeretem az állatokat, főleg a kutyákat. Amúgy nagyon aranyos kutyád van.-simogattam meg a fekete kiskutyust és felnéztem a fiúra, de elállt a lélegzetem. Egy nagyon helyes, fekete hajú, EmO srác állt elöttem és csak mosolygott.

-De ... Te sírsz. Mi a baj ?? Talán bántott valaki ??- ült le mellém segítőkészen.

-Lécci ezt hagyjuk. Nem szeretnék beszélni róla, merthát ...

-Értem én ... Hisz nem is ismersz, végülis én sem téged. De egy ilyen gyönyörű lányt mégsem bánthatnak bűntetlenül.-pirult el a titokzatok fiú.

-Ohh, köszi. Amúgy hogy hívnak, hamár így elbeszélgettünk ?? -mosolyodtam el.

-Alex. És benned kit tisztelhetek ??

-Petra.

-Azért mostmár jobban vagy ??-kérdezte mosolyogva, de a kutyája már húzta volna tovább, mivel nem bírt egyhelyben megülni.

-Igen, picivel már jobban, de látom szegény kutyád már nem bírja sokáig.

-Hát sajnos hiperaktív. Figyelj ... Nem jönnél el velünk sétálni ??-kérdezte kis szendén.

-Hát nem is tudom ... Végülis mi bajom lehetne. Max megesz a kutyád.-viccelődtem.

-Áhh dehogyis !!! Megvédelek.-mondta Alex, majd elindultunk. Útközben elbeszélgettünk és sok dolgot megtudtunk egymásról. Például Alexék most költöztek ide Siófokra, van egy nővére, nagyon szeret gitározni és a kutyájával játszani. Gyorsan ment az idő, de mi leálltunk egy parkban futkorászni Csibésszel. Sokat futottunk és szinte el is felejtettem Tomot és a többieket. Eléggé kifáradtam, így lefeküdtem a földre és ott pihentem. De Csibész odafutott hozzám és elkezdett össze-vissza nyalogatni. Alex gyorsan odajött és elllökte onnan a kutyáját, de ő nem adta fel. Alex közelebb hajlot és úgy akarta félretólni túlbuzgó kutyáját, de az kicselezte, így Alex véletlenül megcsókolt ...

 

 

Aztán, h mi történt ezután, azt a kövi részből megtudjátok :D Am. tudom, h nem sokakat érint, deh én nagyon örülök neki, így elujságolom nektem, hogy ... FELVETTEK x)x)x):D:D:D Nagyon boldog vagyok és így gondoltam, hogy tovább írom a blogot :D Kérek sok-sok véleményt, mert most talán nagy fordulatot fog venni a blog, de nem árulok el semmit ... :-P Kíváncsi vagyok a véleményetekre !!! PuCc : MaNó ^^

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr60370469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.03.08. 12:36:40

első vok xP, örülök h felvettek, akk. naon ügyi vagy csak így tovább
és a résszel kapcsolatosan annyit akarok mondani vagyis írni, h naon izgi lett és rem. h Tommal kibékülsz, már naon várom a folytatást, és még 1x naon ügyi vagy
pussants :)

Bambi 2008.03.08. 14:01:00

Nagyon jó ez a rész is! Egyébként gratulálok a felvételidhez :D Engem is épp most vettek fel egy suliba :P

Yetike 2008.03.08. 15:14:32

non jo lett ez a récc is és grtulálok a felvételidhez :)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.03.08. 20:12:50

non köcc mindenkink !!! cserében van egy jó hírem nektek :
Kedden feltöltöm a 28. fejezetet is ^^ xD rem azért örültök xP Habár lehet h 2 fejezetet töltök fel ... ki tudja ^^
még 1x non köcc mindenkinek a komm-t és a gratulációt :D
PuCc : MaNó
süti beállítások módosítása