HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

26. fejezet

2008.03.02. 18:27 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Bementem a szobámba, becsuktam magam mögött az ajtót. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mi lehetett a dobozban, de csak ültem ott mellette és néztem. De amikor már nem bírtam tovább, neki rontottam és szétszedtem. Volt benne egy vastag boríték, abban pedig volt egy kis levél, amiben ez állt:

-Szia Petra. Tudom, hogy most értél haza Németországból és semmiképpen sem szeretnélem rabolni az idődet, de meg szeretnélek hívni egy party-ra. Küldök egy VIP jegyet (...) // Itt leírta a címet és az időpontot. // Remélem eljösz és találkozunk. Szia

Elkezdtem gondolkozni, hogy vajon ki küldhette, de nem jutott senki sem az eszembe. Gondoltam felhívom Dorcyt.

-Szija. Bocs, hogy zavarlak, de nem hiszed el, hogy mit kaptam.-mondtam kicsit hadarva

-Szia. Furi ... Én is ezt akartam mondani.

-Miért te mit kaptál ??-lepődtem meg.

-VIP jegyet egy bulira egy ismeretlentől.

-De ... én is.

-Figyelj. gyere fel MSN-re és ott megbeszéljük, hogy ne fogyjon a pénzed.

-Oks. Búú // Szokásos köszönésem am. xD //

Mindketten felmentünk MSN-re és beszéltünk, de egyikőnk sem tudta, hogy vajon kitől jött a levél. Viszont eldöntöttük, hogy elmegyünk a bulira. Mivel a buli 3 nap múlva lesz, ezért másnap elmentünk bevásárolni. Kimentünk a Park Center-be. // Az egy kisebb pláza szerűség Siófokon. // Kb délután 3 órára haza is értünk. Mindkettőnknek 3-3 szatyor volt a kezébe. hazamentünk, elpakoltuk az új cuccokat és elmentünk fürdeni a Balcsira. Nagyon jó volt a víz és nagyon jól éreztük magunkat. Este még elmentünk egy picit táncgépezni, aztán mentünk haza. Eléggé el voltunk fáradva, így hamar elaludtunk. Másnap nem taliztunk, bár MSN-en beszéltünk. Még mindig azon gondolkoztunk, hogy vajon ki küldhette a csomagokat. Ez a nap nagyon lassan telt el, mert halálra untam magam egész nap.

Csak feküdtem az ágyban és gondolkoztam, na meg azon elmélkedtem, hogy mikor találkozhatunk újra a fiúkkal. Nemsokára el is aludtam. Másnap későn keltem fel, mert anyum már elment dolgozni. Kicsit összepakoltam a szobámban, majd elkezdtem agyalni azon, hogy mit veszek fel este a bulin. Annyit készülődtem, hogy amikor az órára néztem, megdöbbenve láttam, hogy már 7 óra volt, a buli meg 8-kor kezdődött. Gyorsan felhívtam Dorcyt, hogy indulhatunk-e, majd lementem a ház elé. // Mert aki nem tudná, emeletes házban lakunk ^^ //Lassan elindultunk a megadott cím felé. Amikor odaértünk, majdnem leesett az állunk. Hatalmas kígyózó sorok egy hatalmas épület elött, ahonnan hangos zene szűrődött ki. A bejáratnál hatalmas, kigyúrt kidobóemberek álltak. Odamentünk hozzájuk. Először ki akartak minket dobni, de amikor meglátták, hogy VIP jegyünk van, rögtön beengedtek.

Leültünk egy kényelmes kis asztalhoz, hogy megjöjjön a kedvünk. Épp amikor belelendültünk volna, a zene leállt és a mindenki a színpad felé figyelt. Nem értettem, hogy miért nézi mindenki a színpadot, hisz tök sötétség volt ott, de egyszer csak ... :

-Ez a dal két lánynak szól.- hallatszott egy ismerős hang a színpadról.

Felcsendült a gitár és a enyhe fény világította meg a színpadot. Dorcyval egymás nyakába borultunk, amikor megláttuk, hogy Bill és Tom volt a színpadon. Írtak nekünk egy gyönyörű számot és azt adták elő. Mikor vége lett a számnak, odamentünk a színpad háta mögé és amikor jöttek le a fiúk, odafutottunk hozzájuk és megöleltük őket.

-Annyira hiányoztál.- mondtam Tomnak.- De hogy hogy itt vagytok ??

-Hát gyorsan végeztünk a dolgunkkal, meg nagyon hiányoztatok.-mondta Tom, majd megcsókolt.-Ööö ... Mi hátra megyünk egy picit a VIP szobába, mert hát tudod a rajongók, meg minden.- mondta kicsit szomorúan.

-Oké, persze. Addig mi megiszunk valamit.-mondtam, majd visszamentünk Dorcyval ahhoz az asztalhoz, aminél ültünk. Rendeltünk valamit és közben beszélgettünk. Egy kis idő után Dorcynak ki kellett mennie WC-re én meg addig gondoltam megnézem, hogy végeztek-e már a fiúk. Találtam egy szobát, amire az volt kiírva, hogy "Tokio Hotel VIP szoba". Gondoltam biztos ez az, így benyitottam. Bár ne tettem volna, mert amit láttam, az felháborító volt ...

 

 

Bocsikah, h eddig tartott ez is, deh nem tudtam h folytatni, meg a felvételik is ... -_-" Deh mostmár túl vok rajtunk így gondoltam folytatom :D Kérek komm-okat ^^ PuCc : MaNó ^^

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr79362294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linda 2008.03.02. 19:54:15

non cupi a törid
mikor jön a kövi rész???
cuppika Linda

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.03.03. 14:31:01

=( még fogalmam sincs deh sztem ezen a héten vmikor felrakom ^^ PuCc : MaNó

Zyt@ 2008.03.06. 15:41:20

nekem is naon teccik ez rész és a többi is,
bizti h Tom csinált vmi rosszat, kivi vok a folytatásra
pussy :)

baba 2008.03.06. 17:41:50

nagyon teccik ez a rész, és izgatottan várom már a következőt is.

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.03.06. 17:53:21

x) Zyt@ : köcc :D am. nem árulok el semmi előzetest a kövi részből, sajnálom xD xP
baba : non köcc a komm-t :D
hamarosan jön a 27. fejezet és próbálok igykezni, íérem :D addig is kitartást :)
PuCc : MaNó
süti beállítások módosítása