HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

29. fejezet

2008.03.17. 16:10 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Nagyon megilyedtem, mert nem éreztem a lábam. Alex gyorsan felkapott és elkezdett futni, amilyen gyorsan csak tudott.

-Csibész gyere.-kiáltott hátra.

-Hova megyünk ??-kérdeztem miközben fogtam a lábamat.

-Be kell kötni a lábadat, különben elvérzel. Elviszlek hozzánk és ellátlak. Nem lakok messze, nyugi.-mondta lihegve. Lassan egy hatalmas ház elé értünk. Mint egy palota, akkora volt. Nem is hittem volna, h Alex itt lakik, de amikor megálltunk alötte, nem bírtam ki, hogy ne kérdezzem meg.

-Te itt laksz ??

-Igen.-mondta sietve, majd gyorsan bevitt a házba és letett egy kanapéra. Körülnéztem, és elállt a szavam. Csak tátottam a számat a látványtól, mert ekkora házat még életemben nem láttam. Mindenhol értékesnek látszó műtárgyak, hatalmas képek és minden egyéb dolog. Alex hozott egy elsősegély dobozt és elkezdte bekötözni a lábamat.

-Szólj ha fáj.-mondta és elkezdte nyomkodni a lábamat.

-Te orvosnak készülsz ??-kérdeztem.

-Nem mondtam volna ??

-Ááá ... Ott fáj.-kiáltottam fel a fájdalomtól.

-Akkor megnyugodtam. Nem törött el csontod, de a seb nagyon mély és könnyen elfertőzödhet. Bekötöm neked, de utána nagyon kell vigyáznod rá.

-De ... Akkor hogy megyek haza ??-kérdeztem ilyedten.

-Az lenne a legjobb, ha most nem erőltetnéd a lábadat, mert könnyen csonttörés is lehet belőle. Figyelj, van pár vendégszobánk. Ha gondolod, akkor itt is aludhatnál, és holnap majd hazaviszlek.

-Nem is tudom. Mit mondok anyámnak, és Dorcynak és ...

-Ki az a Dorcy ??

-Legjobb barátnőm. Muszály felhívnom és megbeszélni vele a dolgokat.

-Oké, értem. Addig csinálok valami vacsorát.-mondta Patrik, azzal elment. Elővettem a telefonomat és felhívtam Dorcyt.

-Szia. Figyelj ... Történt egy kis balesetem, de megismerkedtem egy fiúval, aki ellátott. Ma már nem mehetek haza, mert nem nagyon tudok ráállni a lábamra. Szóval ma már ne számítsatok rám.

-Okés, de jól vagy ?? És ki ez a fiú, akivel megismerkedtél ??

-Persze. Mostmár teljesen jól vagyok, de ezt a fiús dolgot majd megbeszéljük késöbb.

-Oks. Ööö ... Tom beszélni szeretne veled.

-Mond meg neki, hogy ma már inkább ne. Ki szeretném magam pihenni és tiszta fejjel átgondolni ezt az egész dolgot. De mond meg neki, hogy ne aggódjon értem. Majd holnap beszélünk.

-Okés, megmondom. Akkor jobbulást és vigyázz magadra. Szólj, majd ha otthon leszel. Szia.

-Oks. Szia.

-Már itt is van a vacsora.-jött be Alex 2 tálcával a kezében. Megvacsiztunk, aztán Alex megint felkapott az ölébe és felvitt az emeletre, a szobámba.

-Ez megfelel ??-tett le egy ágyra, ami egy hatalmas szoba közepén volt.

-Gyönyörű szoba.-mondtam, majd ledőltem az ágyra és nemsokára el is aludtam. Nagyon rossz álmom volt aznap éjszaka. Azt álmodtam, hogy Tom sírt miattam és szenvedett, mert nem voltam vele. Már ott tartott, hogy megöli magát, mert nem lehet velem. Bill állította meg. Ő is keresett meg, mert ha Tom nem lát, akkor meghal. Mi futottunk egy hosszú úton Tom felé, de hiába futottunk teljes erőnkből, Tom egyre távolabb került. Egyszercsak egy hatalmas döfést éreztem a hasamban és láttam Tomot összerogyni a földre. Abban a pillanatban rémülten ültem fel az ágyban. Körülnéztem de sehol senki nem volt. Megnéztem a telefonomat és láttam, hogy jött egy sms-em a kijelzőre pedig Tom száma volt írva ...

 

 

Nah most  rem örültök :D Továbbra is kivi vok a véleményetekre !!! Szóval lécc írjatok komm-eket !!! Előre is köcc és köcc a sok dícsérést és a bíztatásokat xD xD

PuCc mindenkinek

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr69384706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2008.03.17. 20:48:38

Nadon jó :D Kíváncsi vok a kövi részre.... :D

Zyt@ 2008.03.18. 15:57:45

naon izgisen végződött
sztem. kifogsz békülni Tommal xP
naon ügyi vagy
naon várom a folytatást, rem. h hamar lesz rész
PuSsAnTs :)

köcsög indie-s 2008.03.21. 20:11:00

Szijja!!!
Sztem cooool lett!!!(mint a többi) szal én is wárom a folyt-ot!!! Pucc

Agneske 2008.03.22. 21:55:43

non cool a story-k naon cool-al!!Grat neked!!es varom az uj story-t!!PUSSZ s megegyszer faxasak!!

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.03.23. 15:03:50

ohh köszönöm nektek is ^^
olvassátok el feltétlen a változást !!!
PuCc és még 1x boldog nuszit mindenkinek !!! xD ^^

Szinszyyy 2008.06.23. 17:10:23

csak att akarom mondani h mott akk alex v patrik me eccer ett eccer meg att írod...dehh am tök yoo

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.06.24. 12:22:23

Szijja Szinszyyy ... láttam még akk nm olvastad a "Változás" bejegyzést, mert ott leírtam, h végülis Alex maradt !!!
Azt nm szeretném elmondani, h miétt, deh megvan rá az okom, hidd el !!! Sajnálom ha ezért összekeveredtél !!! am. meg köcc :) PuCc (K) (L)
süti beállítások módosítása