HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

35. fejezet

2008.06.20. 12:57 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Csak álltam ott ledöbbenve az ajtóban és értetlenül néztem Alexre.
-Szia Kicsim.-állt fel Tom.
-Hát te ?? -kérdezte Alex.
-Miaz, ti ismeritek egymást ?? - kapkodta a fejét Tom.
-Nem !!!-vágtam bele Alex szavába. Nagyon megilyedtem, hogy Tom megtudja, hogy mivan köztem és Alex között.- Legalábbis én nem ismerem őt.
Alex nagy szemekkel, tanácstalanul nézett rám. Mikor bementem a szobába, akkor kacsintottam neki, hogy ne szóljon egy szót sem.
Ő vette a lapot és úgy tett, mintha ő sem ismerne engem.
-Azért hívtalak ide, mert szeretnék neked bemutatni valakit. Egy nagyon régi barátomat, Alexet.
-Szia, Alex vagyok.-állt fel ő is és nyújtotta a kezét barátságosan.
-Szia, Petra.-kezet fogtunk.
Mindannyian leültünk és beszélgettünk. Próbáltam leplezni a dolgokat, de Alex állandóan kérdően nézett rám.
-Annyira szomjas vagyok, hoznál nekem valamit, Tom ??-próbálkoztam Tomot egy kis időre elküldeni a szobából.
-Persze. Te is kérsz Alex ??
-Igen, az jól esne. Kösz.
Miután Tom hallótávolságon kívülre került, közelebb ültem Alexhez.
-Ezt akartam neked ma elmondani, csak neked el kellett rohannod a barátodhoz.-súgtam oda neki.
-Aki tulajdonképpen a te pasid.
Lehajtottam a fejemet, hisz szégyeltem magam, amiért nem mondtam el ezt elöbb Alexnek.
-Figyelj, semmi baj.-emelte fel a fejemet.- Igaz jobb lett volna, ha elöbb tudok a dologról, mielött ...
-Mielött ??-kérdeztem kíváncsian.
-Ezt hagyjuk. Az a lényeg, hogy ő is a barátom, és remélem te is az maradsz.-mosolygott Alex.
-Persze, hogy az maradok.-öleltem át. Léptek hallatszottak, majd Tom lépett be az ajtón.
-Meghoztam az üdítőket.-majd letette az asztalra a tálcát. Ezután még beszélgettünk, "megismerkedtünk" Alexxel. Késöbb Alex elment és kettesben maradtam Tommal.
-Na összebarátkoztatok ?? -kérdezte Tom, miközben közelebb ült hozzám.
-Igen. Aranyos gyerek.-Tom már kezdett hátradönteni.
-Igen ?? Aranyosabb, mint én ??-kérdezte kacérkodva.
-Háát ... Bizonyítsd be, hogy te sokkal aranyosabb vagy.- Tom megcsókolt, majd lassan kezdte lehúzni a felsőmet. Amikor már az ő felsője is félig lent volt, akkor megszólalt Tom telefonja.
-Ki a f*sz az pont most ?? -idegeskedve kereste a telefonját. Én is csalódott voltam, mert szerettem volna jól érezni magam Tommal a történtek után ...
-Mivan ??-szólt bele Tom idegesen a telóba.
-Dehát az meg hogyan ?? Teljes titoktartást kértünk !!! - Tom fel-alá járkált a szobában.
-Rendben, azonnal ott vagyok.Viszhall.
-Mi történt ?? Csak nincs valami baj ??-kérdeztem.
-Majd útközben elmesélem ... Most sietnem kell.-mondta Tom. Kapkodva rendbeszedtük magunkat és elidultunk, bár nem tudtam hova ...

 

Ez a fejezet a hivatalos vakáció első fejezete :D:D:D:D:D:D Remélem mindenkinek jól telik a szünet :)
Várom a véleményeiteket most is és be szeretnék jelenteni vmit !!!
A multkor írtam, hogy nem küldök több levelet VIP-en, IWIW-en, meg hasonlók ...

Mostmár eldöntöttem, hogy tényleg nem fogok küldeni ( ez lesz az utolsó, amit ma küldeni fogok ), mert minden héten pénteken fel fogok tölteni egy új fejezetet !!!

Tehát péntekenként este már biztos fent lesz a következő fejezet, így nem kell levelet küldenem mindig.

Remélem így is jó lesz nektek :) Majd írjátok meg erről is a véleményeteket. PuCc mindenkinek és további jó vakációt (L) (K)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr91530597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi · http://Bogszyka 2008.06.20. 18:51:40

rohadt jóóóóóóó!!! Izgi nagyon! Kíváncsi vagyok hogy mi történt!! Remélem nincs gond!

Puszi

Agneske 2008.06.23. 10:13:39

juj.............ez naon naon cool resz volt....kivi vagyok hova mentelk;;)
lig varom a kovi fejezetet,de telleg:P
puszzzzzi
es jo VAKACIOT!!!!!!!

Inu 2008.06.23. 17:20:01

hehh tök lol ^^ egyre jobbak a törik:P hajrá:D pápussz :o)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.06.24. 12:19:20

köszi mindenkinek :D és tudjátok : PÉNTEKEN KÖVI FEJEZET:) nm elfelejteni ám !!! :)
Nah pucc mindenkinek (L)

Bill und Tom 2008.06.26. 16:28:14

Jujj NAGYON_NAGYON jó a törid!!! Ügyi vagy nagyon! És már várom a kövit,de nagyon!:P § Pux §
süti beállítások módosítása