HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

25. fejezet

2008.01.29. 19:36 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Ahogy ezt meghallottam, a hideg futott végig a hátamon. Nem akartam elhinni, hogy lehet, ma halok meg. Indultam vissza a helyemre, hiszen annyira megilyedtem, h már nem is kellett WC-znem. Már majdnem odaértem Dorcsy mellé, amikor megremegett a repülő. Reflexből megkapaszkodtam egy székbe és erősen szorítottam. Láttam, ahogy mindenki ilyedten nézett egymásra és nem tudták, hogy mi történik velük. Bűntudatot éreztem, hogy én sejtettem, hogy mi lesz velünk, de nem szóltam róla senkinek, mert azzal mégnagyobb pánikot keltettem volna. Ha tényleg vészlelyzet van és lezuhanunk, akkor ugyis szólnak majd, addig meg gondoltam csöndben maradok.

Lassan elmúlt a remegés és én lassan visszamásztam a helyemre. Szomorúan néztem ki az ablakon és csak bámultam a nagy messzeségbe.

-Mi a baj ?-kérdezte Dorcsy.

-Semmi.-erőltettem egy "nincs semmi baj, hidd el" mosolyt- Nem játszunk valamit ?-próbáltam terelni a témát.

-Solo?

-Oké- mostmár egy picit boldogabb voltam, hisz szeretek Solo-zni, de azért még mindig féltem, hogy mi lesz velünk.

Sok meccset lejátszottunk már, de én már nem bírtam tovább és elaludtam. Néha-néha megugrott egy picit a gép, így gyakran felébredtem, de egy idő után megszoktam.

Egyszer, amikor felébredtem, kinéztem az ablakon és megláttam a Parlament tetejét. Rátapadtam az üvegre és örültem, hogy épségben hazaértünk. Láttam, hogy Dorcsy még alszik, ezért gondoltam felébresztem.

-Dory ... Ébresztő ... -mondtam halkan ( Tudom, hogy ezt utálja, mert anyuja így szokta kelteni reggelenként, amikor suliba kell menni. )

Erre ő megmordult és hátat fordított nekem. Ilyenkor volt a placcs ( aki ismer, az tudja miről van szó, de amúgy ezzel egyenlő : -_-'' ) Gondoltam kifogok rajta és akkor is felkeltem. Közelebb hajoltam a füléhez és ...

-DORINAAAA.-ordítottam el magam.

-Wáá ... Mivan? - riadt fel Dorcsy. Elkezdtem nevetni és az ablaknak dőltem. Mindenki hülyének nézett a gépen, deh legalább elértem a célomat. lassan leszálltunk a gépről és elindultunk a vonatállomás felé, hisz azzal mentünk haza, Siófokra. Nem sokat kellett várnunk a vonatra. megvettük a jegyeket és felszálltunk. A vonaton is aludtunk egy picit, csak most elöbb felébredtünk. Mind a ketten szomorúan bámultunk ki a koszos ablakon. Hiányoztak a fiúk. Dorcsy hirtelen felpattant.

-Tudom mit csináljunk.-mondta vidáman.

-Nah mit ... -én még mindig az üveghez tapadva szomorkodtam.

-Elmegyünk táncgépezni.

-Okééé.-ugrottam fel örömben.-Hogy ez nekem nem jutott eszembe. Tényleg ...

-Hát meglátszik ki az okosabb ... -egóskodott Dorcsy. Aztán elkezdtünk beszélgetni és szinte el is múlt a szomorúságunk egy picit. Hamarosan megérkeztünk, haza cipekedtünk, de én és Dorcsy nem mentünk fel anyuinkkal,hanem kértünk tőlük pénzt és elrohantunk le a partra táncgépezni. Van két törzshelyünk és mindegyiken szerettünk volna menni jó sokat. Mi már szinte mániásoknak számítunk, így elég sok pénzt elköltöttünk. Egyszer csörgött a telefonom, de épp akkor, amikor táncgépezés közben voltunk így nem vettem fel, aztán késöbb el is felejtettem. Már kb mindkettőnk elköltött 1500 Ft-t, akkor észrevettük magunkat, meg azt is, hogy este 7 óra van, tehát elindultunk hazafelé. Útközben még hülyültünk egy kicsit, de aztán keztünk visszamenni a szomorúságba. Eszünkbe jutott, hogy vajon mit csinálhatnak a fiúk, hogy gondolnak-e ránk, meg hasonlók. Mire hazaértünk, majdnem sírva fakadtunk az utcán. Aztán elbúcsúztunk, megbeszéltük, hogy esetleg még msn-en beszélünk és mindenki ment haza. Én a liftben fakadtam sírva, mert ott már nem bírtam tovább. Mikor hazaértem, anyámat idegeskedve találtam az előszobában.

-Hát ti meg hol voltatok eddig ? Kerestelek telefonon, de még azt sem vetted fel.-ordította le a fejem anyu. Őszintén szólva nem volt kedvem vele veszekedni, hisz nagyon szomorú voltam. Körülnéztem az előszobában és megláttam a szobaajtómat, ami ugye tele van TH-s poszterekkel, írásokkal és matricákkal. Mégjobban elkapott a sírás és benyitottam a szobámba, hogy végre a saját ágyamban fekhessek és kisírhassam magam. De amikor benyitottam, megláttam egy kis valamit az ágyamon. Felkapcsoltam a villanyt és megláttam, hogy egy csomag volt az ...

 

 

 

De hogy mi volt abban a csomagban, azt majd a kövi fejezetből tudjátok meg. ^^ Addig is izguljatok és ne felejtsetek el véleményt írni. :D PuCc <3

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr86316859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambi 2008.01.30. 17:07:49

fú nagyon jó ez a rész is de ezt már mindenki megszokhatta! :D Gratulálok!

Zyt@ 2008.01.30. 19:34:58

ügyi vagy, naon teccik, várom a folytit :), pussy

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.01.31. 16:09:19

=) köcc nem tudom mikor lesz folytatás ... majd igyeksek :D addig is PuCc

Fanni 2008.01.31. 18:47:47

tök jó az új rész de mindegyik nagyon jó
csak így tovább
pux

Esztyke 2008.02.01. 21:44:50

Nagyon jó volt ez a fejezet is!!! Ugye nem kell sokat várni a következőig???

Virgi baba 2008.02.02. 20:59:10

Nekem is non teccet!!! Várom a folytatást!!!

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.02.04. 11:35:20

köcc mindenkinek ^^ hát nem tudom mikorrakom fel a köci részt, deh lehet h mostanában, mert beteg vok és itthon fekszek az ágyban, és akk lehet h kitalálom a kövi részt és feldobom majd ^^ deh inkább nem ígérek semmit :-S addig is PuCc (L)

Linda 2008.02.06. 17:59:06

hát ez non jó volt... várom a kövit
puxx Linda xdxd

KitTHi 2008.02.20. 19:52:54

Áááááá szerintem is naggyon jó már várom a folytatást!!!!:):)jáááááw

Yetike 2008.02.25. 17:54:11

sztem is non yoo az egész storyd csak azt akarom kédezni h miko lecc kövi récc? me má non várom :)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.02.25. 18:06:48

először is köcc a kommentet :D másodszor meg nem tudom =( csütörtök után az bizti, mert akk lesz a szóbeli felvételim ... lehet h hétvégén felrakom ^^ addig is kitartást és PuCc mindenkinek
By : MaNó ^^
süti beállítások módosítása