HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

18. fejezet

2007.09.24. 19:34 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Benéztem a kulcslyukon és azt láttam, hogy Saki pénzt ad Barbinak és Krisztinek.-Akkor megbeszéltük. Az a lényeg, hoyg elcsavarjátok Bill és Tom fejét, mert elegem van már ezekből a kis csitrikből.- mondta Saki kissé idegesen.

Véletlen meglöktem az ajtót, ami megreccsent. Ilyedten néztem Danira, amikor meghallottam a lépéseket odabentről. Dani hirtelen megragadta a kezem és behőzott ey szobába, ahol teljes sötétség volt. Odaszorított a falhoz, becsukta az ajtót és befogta a számat. Sísi csönd volt egy ideig, aztán Barbii megszólalt.

-Biztos a húzat volt. Na akkor mi vissza megyünk a többiekhez.

-Jó, de hamarosan ti fogtok fellépni.- mondta Saki.

-Tudjuk.- mondták a lányok és elindultak vissza Billékhez. Mi még vártunk egy kis ideig a sötét szobában, hogy biztosan elmenjen mindenki. Dani elengedte a számat és kinyitotta az ajtót, hogy körül nézzen.

-Gyere, már mindenki elment.- mondta, de én nem mentem utána, hanem összeroskadva ültem a sötét szoba falánál és sírtam.

-Csak nem sírsz?? Mi a baj??- jött vissza Dani a folyosóról és leült mellém.

-De sírok, hisz hogy ne sírnék?? Ha apukád meg akar tőlünk szabadulni, akkor mi nem tehetünk ellene semmit. Hiába is kűzdenénk, akkor is ő nyerne, hisz hogy is szállhatnánk szembe egy felnőttel ráadásul a Tokio Hotel menedzserével??

-Majd én segítek...

-Ohh, kösz. Kedves tőled és ne sértődj meg, de így sem tudnánk győzni. Nem nagyon szeretem feladni a dolgokat. Főleg nem, ha szerelemről van szó. Hisz mindenkinél jobban szeretem Tomot és nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhettem és semmiképp nem akarom elveszíteni, de ez már nekem is sok.......- itt elakadt a szavam és keserves sírásba kezdtem. Dani átölelt és próbált vígasztalni.

-Micsoda??? Mit szervez Saki???- kérdezte valaki az ajtóban állva. Felnéztem és láttam, hogy Tom az.

-Gyere elmesélem.- mondta Dani és kiment Tommal a folyosóra. Én meg közben belegondoltam a helyzetünkbe. Hogy milyen szerencsések vagyunk, hogy most a Tokio Hotellel lehetünk és szerelmesek vagyunk. De ki tudja, hogy holnap nem-e már otthon leszünk Saki jóvoltából.....Ahogy így gondolkoztam még jobban rám jött a sírás és csak összekuporodva ültem ott és sírtam.Kicsit késöbb bejött Tom, majd leült mellém a földre.

-Jaaj, Kicsim. Nem kell félned, mert én semmiképpen nem engedlek el magamtól, mert szeretlek és nem akarlak elveszíteni.-mondta

-Én sem téged, dehát ha Saki ki nem állhat minket, akkor nem tudunk semmit tenni ellene, hogy kiutáljon minket.

-Ti nem, de mi igen. Nem ti mentek el, hanem ő a hülye lányaival együtt. Elegem van abból a Barbiról vagy hogy hívják...

-Miért mit csinált az a .....??

-Hát tulajdonképpen semmi konkrétat, csak már nagyon nyomul. Ölelgetett, meg szemezgetni próbált velem. Nem szivesen mondom el, de szájon is puszilt és utána meg is akart csókolni, de elegem lett és ott hagytam. Így hallottam meg félig amit mondtál, de legalább mostmár tudom az igazságot Nem is képzeltem volna róla, dehát.....- mondta Tom elkeseredetten. Időközben abba hagytam a sírást és odabújtam hozzá.Vígasztaltam egy kicsit, majd felálltam.

-Nah gyere menjünk.- mondtam ,majd nyújtóttam a kezem, hogy felhúzom. Tom rámnézett, majd megfogta a kezem. Felhúztam, majd magához húzott és megcsókolt.

-Bocs, hogy pont most zavarok, de jönnek a lányok fellépni.- mondta Dani az ajtóban állva. Kimentünk a folyosóra és észrevettük a lányokat, ahogy felénk jönnek. Már hallottuk a rajongók kiabálásait is. A lányok egyre közelebb és közelebb jöttek. Barbi csábítóan nézett Tomra, erre ő átkarolta a derekem és magához húzott.

Én is átkaroltam és gúnyosan néztem Barbira. Ő végig nézett rajtam, majd gúnyosan elfordította a fejét, mint aki meg lenne sértődve. Mikor kinyitották az ajtót, ami mögött a színpad és a több 1000 rajongó volt, még egyszer Barbi visszanézett Tomra és rámosolygott. Én Tom elé álltam és mérgesen Barbi szemébe néztem.Már nyitni akarta a száját, hogy beszól, de ekkor Tom átkarolt és rátette a kezét a hasamra. Erre Barbi bement az ajtón és becsukta azt. Tom megpuszilta a nyakam.

-Ez durva volt.- mondta Dani.

-Nem megyünk megnézni őket??- mondta nevetve.

-De. Most úgyis rámférne egy kis nevetés.- mondta Tom. Hallottuk már a zenét, így elindultunk. Mikor bementünk a hatalmas terembe, gyorsan elbújtunk a színpad mögött, hogy senki ne vegyen észre. Ott megtaláltuk Dorcsyékat.

-Na ti hol voltatok ilyen sokáig???- kérdezte Dorcsy.

-Majd késöbb elmesélem.- mondtam. Nem volt akkora hangzavar, mint amikor a Tokio Hotel fellépett, dehát nem is csodálom. A lányok nem voltak a legjobb énekesek,de azért Georg le nem vette a szemét Krisztiről. Észrevettem Sakit, amint mereven engem figyelt. Kicsit féltem tőle, így ódabújtam Tomhoz. Mikor vége lett a lányok fellépésének, a fiúk következtek. Elengedtem Tomot, hisz most nem énekeltünk velük. Mikor a lányok lejöttek a színpadról, rögtön Sakihoz mentek és összesúgdolóztak. Rossz előérzetem volt, így amikor a fiúk felmentek a színpadra, elhívtam Dorcsyt, hogy elmondjam neki mit tudtam meg. Bementünk a folyosóra, majd elmentünk a szobába és leültünk.

-Miért jöttünk ide?- kérdezte.

-Azért, hogy elmondjam mit tudtam meg. Képzeld el, hogy az a fiú, aki kihívott a szobából, mutatott valamit, amitől tátva maradt a szám. Saki felbérelte azt a 2 lányt, hogy csábítsa el tőlünk Billt és Tomot.- mondtam. Láttam rajta, hogy meglepődött, de ekkor kinyílt az ajtó és bejöttek rajta a lányok. Barbi beállt elénk nagy vagányan, Kriszti pedig az ajtót vigyázta.

-Na szóval ti lennétek Bill és Tom barátnői- mondta Barbi és közeledett felénk.........

 

 

 

Nah ennyi lenne. Van 1 hírem. Ugye suli és 8-as vagyok. Nagyon sokat kell tanulni és alig van időm irni a fejezeteket. Így azt találtam ki, hogy hetente csak 1 fejezetet fogok feltölteni. Magyarul minden hétfőn töltök fel 1 fejezetet. Sorry, ha nem tetszik, de nem tudok mást csinálni. Nyugi fogom abba hagyni a történetet. Továbbra is kérem a véleményeteket. Nah PuXxX mindenkinek Sziasztok.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr93175874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebi baba 2007.09.24. 19:45:28

naon izgi volt?

Barbuska 2007.09.24. 21:26:17

Huu.. nagyon nagyon jó lett ez a rész és már várom a kövit nagyon kiváncsi vagyok rá !! puxx

Barbuska 2007.09.24. 21:27:23

Huu.. angyon tetszett ez a rész és már nagyon várom a következöt kiváncsi vagyok rá...!! puxx

(L) Bill (L) 2007.09.25. 15:34:00

Hú hát ez a fejezet jobb lett mint az előző...
asszem sejtem mi fog válltozni... ha velem kapcsolatos... :( tudod sajnálom ezt az egészet ami most történik velünk mert szinte az egész életemet át kell terveznem de nem csak én vagyok a hibás... am ha érdekel kibékültem a Krisztivel... Jah és sok szerencsét a Bálinthoz és a Bencéhez... Azért télleg tök jófej vagy h akiket szeretek azokat fordítod ellenem... de nem fogom szónélkül hagyni az is biztos

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.09.25. 19:02:03

jaj én kérek elnézést,deh ezt nem itt beszéljük meg,mert ide nem fér ki,deh te totál hülye vagy,h elhiszed,amit bemagyaráznak neked....xD szánalmas... am. köxx fanok a kommenteket,majd kövi héten hétfőn lesz a 19. fejezet felrakva,addig is puxx nektek

Aliza 2007.09.25. 20:15:56

nagyon tetszik a sztoryd.Az összes részt végig izgultam még egy sztorinál sem volt ilyen(XD).Alig várom a kövi rész.
Csak így tovább!!!:)

barbi 2007.09.26. 15:03:04

hát ez a rész is naon jo lett:));)))

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.09.26. 19:33:34

:) köxx nektek majd hétfőn nézzétek a blogot am. este felé (6-7 körül) rakom fel a kövi részt ha eddig nem mondtam volna :) PuXxX

Farkas panc 2008.01.09. 13:33:28

Szerintem Tom nagyon cuki és hülye az aki fikázza!!!!!!!!!!!!!!!És tetszenek a történeteid;)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.01.09. 20:19:00

teljesen igazad van :-D am. köcc és bocs h mostanában elhanyagolom ... :-(
süti beállítások módosítása