HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

16. fejezet

2007.09.15. 20:17 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Mindenki tátott szájjal nézett minket és sugdolóztak. Egy kicsit kínosan éreztem magam, hisz a rajongók nem számítottak erre, hogy két lány a kedvencükkel együtt fog énekelni és koncertet adni. Bill ránk nézett, majd vissza a közönségre.

- Akkor folytassuk a Monsoon-nal.- mondta, majd intett Gustavnak,h kezdheti. Felcsendült az ismert dallam. A közönség soraiban már kezdett oldódni a hangulat, de még voltak 1-2-en, akik csak bámultak minket. Mikor elkezdtünk halkan énekelni Billerős hangja mellett, a közönség fele már tombolt. Még mindig volt bennem egy kis félelem, hogy "kitagadnak" minket és miattunk nem fogják szeretni a Tokio Hotel-t. De szerencsére nem így lett. Mikor befejeztük a számot, már teljesen belejöttünk és megszoktuk a helyzetet.

Körülbelül 17-18 számot játszahattunk el vegyesen a Schreiről, a Zimmer 483-ról és a Scream-ról. Nagyon jól éreztük magunkat. Fergetegesre sikerült a koncert. A végén mi mentünk le először a Dorcsyval. Utánunk Gustav, majd Georg, Tom és végül Bill. A közönség első soraiból sok lányt vittek el hordágyon, mert elájultak a koncert alatt. Mindenki sírt egymás nyakába borulva. Hátul a színpad mögött mi is egymás nyakába ugrottunk Dorinával. Aztán mikor lejöttek a fiúk is, odamentem Tomhoz és megcsókoltam.

-Csak kérdezem, de ezt most miért kaptam, Kicsim?-kérdezte sunyin.

-Hát azért, mert ügyi voltál, azért mert nem flörtöltél más csajokkal és azért mert szeretlek.- mondtam.

Tom elmosolyodott. Nemsokára visszavonultunk pihenni.

-Nagyon ügyesek voltatok. Szinte jobbak, mint mi.- mondta Tom, miután bementünk a szobába, majd leültetett az ölébe.

-Áhh....Tudjuk, hogy jók voltunk. Ez csak természetes.- mondta Dorcsy, erre mindenki elkezdett nevetni. -De ti sokkal jobbak voltatok, hisz ti vagytok a sztárok. -mondta, aztán odafordult Billhez és megcsókolta.

-Hát ez egy alapvető dolog, h mi voltunk a legjobbak....-szólalt meg Georg nevetve, majd mindenki nevetésben tört ki.

Ahogy így elnevetgéltünk, egyszercsak Saki berontott a szobába.

-Figyeljetek. Elő kellene adnotok még egy számot egy kicsit késöbb, mert most tudtam meg, hogy van egy "utózenekarotok". Nem ismeritek őket, így bemutatom őket. -mondta, majd teljesen kinyitotta az ajtót. A fiúk meglepődve nézték. Mikor bejött az ajtón két lány, mi is megdöbbentünk. Két gyönyörű szép tizenéves lány sétált be az ajtón. Mind kettőjüknek ugyanolyan miniszoknyájuk volt és ugyanolyan felsőjük.

-Sziasztok. Mi vagyunk az Angels. Én Barbi vagyok és ő pedig az ikertestvérem, Kriszti.

-Sziasztok.- szólalt meg a másik lány is. Körülnéztem a fiúkon és megakadt a szemem Georgon, aki tátott szájjal nézett Kriszti felé.

-Öhömm....-körögtem egyet, erre Georg "felébredt" majd elmosolyodott, mikor rámnézett. Hátranéztem Tomra, majd halkan a fülébe súgtam:

-Eszedbe ne jusson.....-mondtam, erre elmosolyodott.

-Nyugi, nem lesz semmi.-mondta. A lányok leültek egy külön kanapéra. Elkezdtünk beszélgetni és kiderült, hogy ők is szeretik a Tokio Hotel-t. Már kezdtem egy picit unni a beszélgetést. Észrevettem, hogy Barbi elkezdett szemezni Tommal. Egy ideig tűrtem a magam módján, de egyszer nálam is betelt a pohár.

-Bocs Kicsim, de nem érzem valami jól magam. Kimegyek egy kicsit levegőzni.- mondtam Tomnak, majd kimentem. Még utoljra ránéztem Barbira,mintha azt akarnám neki mondani, hogy "Hagyd békén. Ő az enyém. Szállj le róla.", majd becsuktam az ajtót. Sétállgattam egy picit a folyósón. Furcsállottam, hogy nem hallom a rajongók kiabálásait. Elindultam a színpad felé, hogy megnézzem mi a helyzet. Mikor odaértem nem volt ott senki a szervezőkön és a gorillákon kívül. Közelebb mentem a színpadhoz és leültem a szélére. Elkezdtem gondolkozni Barbin és Tomon. Éppen a telefonomon néztem az egyik Tomos képet, mikor valaki megérintette a vállamat. Ilyedten leraktam a telómat a színpadra és hártafordultam. Láttam, hogy az egyik szervező az.

-Te mit keresel itt??- kérdezte.

-Hát én csak kijöttem levegőzni és furcsállottam, hogy nem hallottam a rajonkók kiabálásait és eljöttem megnézni, hogy mi a helyzet.-mondtam.

-Tudod most kiengedtük őket egy picit, majd utána visszajönnek és jön az az utózenekar, majd utána ti még egy számmal. -mondta kedvesen.

-Értem. Nagyon szépen köszönöm.- mondtam, majd elindultam vissza a többiekhez. Már a folyosón mentem, mikor a hátam mögül hangokat hallottam.

-Várj Petra, várj meg.- szólt valaki. Hátrafordultam és láttam valakit felém futni............

 

 

 

 

 

Nah ez lenne a 16. fejezet. Remélem tetszik ez is. A multkor elég szép számmal kaptam véleményeket és örülnék neki, ha most is igy lenne. Vagy ide, vagy erre az e-mail cimre:  tomkaulitzcb@citromail.hu  

Előre is köszönöm. Sziasztok. <3

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr4166358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbuska 2007.09.15. 22:17:34

Huu.. nagyon tetszett ez a rész is!! Pont az izgalmas résznél hagytad abba de remélem minél hamarabb felteszuzed a kövi részt!!puxx

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.09.15. 22:39:52

ez természetes,hogy az izgis résznél hagyom abba,igy aki elolvassa nagyon kiváncsi lesz,igy el kell olvasnia a következő részt is. :-P És nyugi,mikor kész lesz a 18.rész,akkor felrakom a 17-et is. PuXxX

valaki a (rég)multból :@ 2007.09.16. 08:14:40

Hát izé szval nekem az első részek jobban teccettek sztem már kezded kicsit elvetni a sulykot de én szerintem nem csak én érzem így ezt a dolgot.... szeretném ha a régi maradnál bár már úgysem sok közünk van egymáshoz... am tudom h tegnap elött csak azért írtál sms-t h jöjjek fel msn-re h ne legyen feltűnő, mert ha tegnap írtad v na akkor tudtam v na ha csak a búj, búj miatt akarsz kibékülni... oltárian sajnálom h lemaradtál róla de közlöm veled h én sem láttam mert tegnap nem is volt... Nah de az a lényeg h azt útálom az egészben h mikor úgy érzed h semmi szügséged rám akkor nem kellek de a végén rájössz h még hasznomat veszed akkor meg békülsz... és ez nem igaz barátság!!!!

fanni 2007.09.16. 09:07:49

figyike és hol vannak a képek? ez nagyon semmi volt kellene bele jú sok kép.

Bodó Kitti 2007.09.16. 09:54:38

Szia!Nagyon jó az egész történet!Deh,mikor lesz meg a 17-ik fejezet?Mert én már nagyon kíváncsi vok a folytatásra!!

Zsebi baba 2007.09.16. 11:05:36

hát ez csúcs volt

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.09.16. 19:03:15

Jaj bocsáss meg Dori,h ez az én blogom és azt írom,amit akarok.:-P És ezt megbeszéltük,tehát mostantól 1 szót se. :-P Nadón köxx mindenkinek a kommenteket am. Kitti majd akkor lesz fent a 17. rész,amikor már megírtam a 18.-at. Tehát kb ugy szerda-csütörtök környékén. Addig is sziasztok. PuXxX

zsebi95 2007.09.17. 18:24:17

én naon várom :P

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.09.17. 20:19:08

:) köxx már a negyede le van írva,deh még ki kell találnom a végét. Deh hamarosan fent lesz. =)

Inu 2007.09.17. 23:04:32

nadon teccet ez a rész is tök izgi má alig várom a kövi részt:D puxx
süti beállítások módosítása