HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

20. fejezet

2007.10.08. 19:29 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

-Szia kis lányom. Hát neked már eszedbe sem jutok???

-Dee, csak hát annyi dolog történt velünk mostanában, hogy nem volt időm felhívni téged. Erről jut eszembe. Képzeld el....- kezdte volna Dorcsy mesélni a koncertet, de annyja a szavába vágott.

-Várj. Előtte én mondok valamit. Lehet, hogy nem fogsz örülni neki, de itt vagyunk Joli nénivel Németországban.

-Micsoda??-ugrodt fel Dorcsy meglepődten.-Komolyan?? Dehát mégis hol??

-Hát Lipcsén. Miért ti nem itt vagytok??

-Nem. Mi egy picivel arrébb, Magdeburgban vagyunk, de elmegyünk értetek. Addig amíg mi odaérünk keressétek meg az ikrek volt házát. Azt tuti megtaláljátok, hisz egy buszmegálló van a házzal szemben ami tele van írkálva Tom És Billes feliratokkal. Ott legyetek és megyünk értetek.

-Oké. Szia.

-Szia anyu.-köszönt el Dorcsy, majd lekarta a telefont.

-Mi az?? Mit mondott anyud??- érdeklődtem.

-Képzeld...A te anyuddal együtt itt vannak Lipcsén.

-Mi?? Ez most komoly??- lepődtem meg.

-Akkor menjünk el értük.- mondta Bill, majd felállt és Dorinával együtt elment készülődni.

-Ugye te is eljösz???- néztem nagy boci szemekkel Tomra és közelebb bújtam hozzá, mint egy kiscica, amikor hízeleg.

-Háát....Nem is tudom. Miért szeretnéd??

-Persze.

-És mennyire??- húzta fel a szemöldökét.

-Nagyon, nagyon.

-Igen?? És ha én nem hiszem el?? Bizonyítsd be.- mondta sunyin.

Egy picit ráharaptam a számra és körülnéztem, hisz még a többiek is ott aludtak mellettünk. Visszanéztem rá és megcsókoltam. Ő amennyire tudodd oldalra döntött, de Gustavnak egy picit "neki ütköztünk". De ő csak megfordult és aludt tovább.

-Majd máskor folytatjuk. Most készülődjünk.-mondtam és nyomtam Tom arcára egy puszit majd felálltam.Felöltöztünk, ettünk és szóltunk a sofőrnek. Elkészültünk majd lementünk a recepcióra, hogy kivegyünk még 1 szobát a szüleinknek. Közben megérkezett a limuzin is. Mostmár a sofőr óvatosabban vezetett bár sütött a nap és jó idő volt.

Megérkeztünk Lipcsébe. Már közeledtünk az ikrek háza felé, de a szüleink még sehol nem voltak. Odaértünk a ház elé. Kiszálltunk és körülnéztünk de még mindig sehol senki. Gyorsan megkerültük Dorcsyval a limuzint. A buszmegállóban ott ült anyum és Zsuzsa néni ( Dorcsy anyukája ).

Oda futottam anyumhpz és megöleltem.

-Hát ti meg hogy hogy kijöttetek Németországba???- kérdeztem még mindig anyumat szorongatva.

-Hiányoztatok és gondoltuk kijövünk meglátogatni titeket.- mondta anyum.

-Értem. Gyere. Be szeretnék mutatni neked valakit.- hívtam anyut a kocsihoz. Ezidő alatt Bill és Tom is kiszállt a kocsiból, hisz eddig az ablakból figyeltek minket.

-Anyu, ők itt Bill és Tom, de szerintem már látásból tuti ismered őket.- mosolyodtam el, hisz otthon a szobám fala tele van poszterozva.... :-D

-Ohh, hát persze. Hogy ne ismernélek fel titeket. Sziasztok. Én Petra anyukája vagyok, Joli néni.-mutatkozott be anyum.

-Csókolom.-köszönt Bill.

-Tegeződhetnénk inkább.- mondta anyum, mire Bill mosolygóan rábólintott.

-Anyu....Ő Tom, vagyis a barátom.-mondtam és átkaroltam Tomot.

-Hello- köszönt Tom.

-Szia. Szóval te lennél a híres Tom.-Tom elmosolyodott. Gondoltam hagyom őket beszélgetni, hisz nem árt ha megkedvelik egymást. Láttam Zsuzsa néni Billel beszélget, így odamentem Dorcsyhoz.

-Na mi a helyzet??

-Áhh semmi. Úgy néz ki jóban lesznek. És nálatok??

-Hát most beszélgetnek, de szerintem tuti jóban lesznek.

-Figyeljetek. Menjünk be a házba és ott folytassuk a beszélgetést.- mondta Bill, majd kinyitotta a kaput. Anyum ment előre, így odamentem Tomhoz.

-Na mit beszélgettetek??

-Áhh, semmi fontosat. Te tényleg ennyire Tokio Hotel mániás vagy??

-Igen. Nagyon szeretem őket, mármint titeket. De belőlük is csak eggyet szeretek igazán.- mondtam és átkaroltam.

Már mindenki bent volt a házba, mikor találkoztunk Simoneval.

-Sziasztok. Hát ti hogy kerültök ide??

-Szia anya. Eljöttek Magyarországról a lányok anyukáji és gondoltuk benézünk.- mondta Bill.

-Jaj, gyertek csak beljebb. Helyezzétek magatokat kényelembe.-mondta Simone és anyuékat betessékelte az előszobába. Mi addig felmentünk az emeletre. Végig mentünk a folyosón, msjd Tom kinyitott egy ajtót, amit alig lehetett észrevenni.

-Gyertek. Megmutatjuk nektek a mi titkos helyünket- mutatott egy szekrénybe Tom. Benéztünk és elcsodállkoztunk, hogy ez lenne a fiúk titkos helye, ahol mindenféle tisztítószerek, rongyok és más kacatok vannak.....

-Ez a titkos helyetek??- kérdezte Dorcsy értetlenül.

-Jaj neem, dehogy is. Gyertek, megmutatom.- mondta Bill, majd bement a "szobába" és elhúzta a plafonig érő kacatokat, ami mögött egy ajtó volt. Kinyitotta azt és egy elrejtett szoba volt mögötte. Lassan bementünk és körülnéztünk.A szobában volt egy kis TV, kanapé és a falakon fényképek. Bill odament a TV-hez és keresett valamit. Kis idő után előhúzott egy CD tartót.

-Jaj neeee....Ezek még mindig megvannak??- kérdezte Tom.

-Miért mi az??-érdeklődött Dorcsy.

-Hát tudjátok régebben csináltunk a haverokkal kis videókat és azokat kiírtuk CD-kre.

-Nézzük meg. Lécci....-kérleltük a fiúkat boci szemekkel.

-Hááát.....Nem is tudjuk.-mondta Bill sunyin Tomra nézve.

-És mit kapunk cserébe??-kérdezték egyszerre a fiúk. Dorcsyval egymásra néztünk, majd ő leguggolt Billhez és pedig odaléptem Tomhoz. Még összenéztünk egyszer és Dorcsy kacsintott egyet.

-Miben mesterkedtek??-kérdezte Tom. Még láttam, hogy Dorcsy megcsókolja Billt, aztán odafordultam Tomhoz és én is megcsókoltam. Az volt a tervünk, hogy Dorcsy elveszi Billtől a CD-ket úgy, hogy ne legyen feltűnő miközben én terelem Tom figyelmét. Dorcsy egyre hátrább és hátrább döntötte Billt és szépen lassan kivette a kezéből a CD tartót. Én közben a falhoz döntöttam Tomot és próbáltam egyre jobban terelni a figyelmét azzal, hogy egy kicsit tapizom... :-)

-Megvan- kiáltott fel Dorcsy. Odanéztünk és ott volt a kezében a CD tartó.

-Áhh....Cselesek vagytok ti lányok. Jólvan, nyertetek.- mondta Bill és berakott egy CD-t. Sokat nevettünk és csodálkoztunk a "régi" ikreken. Mikor már jópár CD-t végignéztünk, elaludtunk, hisz korán keltünk és fáradtak voltunk még.Arra riadtunk fel, hogy egy férfi beront a szobába.

-Hát ti meg mit kerestek itt??- kérdezte mérgesen kiabálva..........

 

 TH blogíró verseny

 

 Nah ez elég hosszúra sikeredett deh ez van. :-) remélem tetszett ez is és persze továbbra is kérem a véleményeteket. Sziasztok. PuXxX<3

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr64190439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pici zebi 2007.10.08. 20:44:52

naon naon naon.............jó volt és naon naon várom a kövi részt cupp

barbi 2007.10.10. 13:55:27

jaja,a szokásos...nagyon jó!!!!:)));))

Dorceyy · http://www.domi.blog.hu 2007.10.10. 19:41:03

Hát erről csak az a véleményem hogy....KINYÍRLAK ez baromi jó fejezet lett... puccantalak kicívem

Inu 2007.10.10. 22:24:04

ez a rész is nagyon jó volt és én is várom a kövi részt:)) kár hogy csak hétfönként töltesz fel részeket:( Tokio Hotel 4ever!!

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.10.11. 18:43:24

=) köxx nektek és Inu neked azt üzenném h mostantól kb 1 hónapig heti 2 fejezetet fogok feltölteni (hétfő, csütörtök) mivel jeliztem egy blogíró versenyre. =) Köxx neked is Kicc Tönköm xD :-P Szerihh

Lettus alias Tomné:):) 2007.10.14. 14:16:15

Sziasztok!Amikor a körleveleimet nézem,mindíg a Hugyecz Petra nevet keresem, hogy elolvashassam a sztory-t.Nagyon tetszika story, igaz nem jövök mindíg de eddíg egy részt sem hagytam ki.Nagyon örülök hogy ezentúl heti 2-ő rész lesz fölrakva.pusz és csak így tovább.
süti beállítások módosítása