HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

13. fejezet

2007.09.01. 00:09 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

(Mielött elkezdeném a 13. fejezetet egy "híres" mondatot muszály leírnom: "Tom állt ott és jött kezdett közelebb jönni." Ezt csak 1 ember értheti,és neki üzizem :) Nah deh akkor folytassuk a blogot)

Tom ott állt Dani háta mögött és csak nézett rám én meg csak sírtam. Tom közelebb jött hozzám és megfogta a vállam. Nem értettem miért, de elkezdett rángatni. Ekkor kinyitottam a szemem és egy orvost láttam magam elött, ahogy a keze a vállamon volt és ébresztegett. Tom ott ült melettem az ágyon és fogta a kezem. Ezek szerint csak álmodtam az egészet, de jobb is így.

-Tom, mi történt??-kérdeztem

-Jaaj Kicsim ne is kérdezd. Nagyon mélyen aludtál és rosszat álmodtál. De szerencsére már vége. Nincs semmi baj. Sőt....-mondta Tom.

-Sőt??

-Még ma haza mehetünk.- mondta Tom boldogan - Már szóltam Billéknek, hogy jöjjenek értünk és hamarosan itt lesznek.

-Az jó. Akkor elkezdek összepakolni.- mondtam, majd felkeltem és össze szedtem a cuccaimat. Tom addig lement megkeresni a kocsit. Egy kis idő után elkészültem és el indultam utána. Mentem egyedül a folyosón és egy hideg szél csapott meg hátulról. Lassan leraktam a cuccaimat és hátrafordultam, de a folyosón nem volt senki. Furcsán körülnéztem majd visszafordultam. Épp, hogy felvettem a cuccaimat és tettem 2-3 lépést, megint éreztem azt a szelet. Mostmár határozottan hátrafordultam, de eldobtam a cuccaimat, amikor megláttam, hogy ki állt mögöttem....

Dani volt az. Ott állt és vigyorgott. Ilyedtemben erősen becsuktam a szemem. Mikor újra kinyitottam nem láttam senkit. Csak én voltam a folyosón, senki más. Eszembejutott Tom, majd gyorsan felkaptam a cuccaimat és siettem le hozzá. Megtaláltam őket, majd beszálltunk a kocsiba. Tomnak nem szóltam se az álmomról, se a folyosón történtekről. Az autóban várt minket Bill és Dorcsy is. Beszélgettünk egy picit, de lassan haza is értünk.

Felcipekedtünk a szobáinkba. Mindenki ment lepihenni. Tommal bementünk a szobánkba majd ledőltünk az ágyra. Bekapcsoltuk a TV-t, de nem sokára el is aludtunk rajta. 1-2 órát aludtunk, de nem többet. Arra keltem fel, hogy csörgött a telefonom. Kimentem a gyorsan a teraszra, hogy ne ébresszem fel Tomot.

-Háló.

-Szia kislányom. Na mi újság ott??

-Jaaj, szia anyu. Áhh semmi, csak karambolóztunk meg ilyenek....

-Micsoda???-kérdezte anyum meghökkenve.

-Este mentünk kocsival. Esett az eső és megcsúsztunk az úton majd belementünk egy másik kocsiba. Nekem lett a legsúlyosabb bajom. Agyrászkódást kaptam, deh ma már ki is engedtek a kórházból. A fiúknak nem lett különösebb baja. Tomnak kiugrott a keze, Bill és a Dorcsy megúszta 1-2 sorzsolással. Na és otthon mizu??

-Áhh, unalmas nélkületek az élet. Nincs semmi veszekedés, semmi rumli....

-Ha-ha-ha, deh vicces. De akkor láttom otthon sincs semmi. Nekem meg majd kell vennem egy feltöltő kártyát, mert már nem sok lehet a kártyámon.

-Na akkor hagylak is titeket. Vigyázzni. Szia.

-Jóó, anyu. Szia.

Épp, hogy letettem, valaki átkarolt hátulról. Ilyedten hátrafordultam és láttam, hogy Tom volt az. Szinte megkönnyebbültem.

-Jaj bocs. Nem akartalak felébreszteni.-mondtam

-Jaj, nem ébresztettél fel. Úgyis csak feküdtem az ágyban.

-Juuj, a kis lustikám.-mondtam majd megcsókoltam.- Nem tudod, hogy van-e itt a környéken egy hely, ahol tudok feltöltő kártyát venni a telómra??

-De tudok. Elmenjünk??

-Igen,légyszives.

-Oké. Akkor elkészülődünk és elmegyek veled.

Elkezdtünk készülődni. Szintén "el kelett rejteni" Tomot ugye a rajongók miatt. Na aztán fél óra múlva készen voltunk és elindultunk. Kimentünk a hotelből és elindultunk arra a park felé, ahol egyszer már jártunk. A parkkal szemben volt egy kis bolt. Oda bementünk. Volt ott újság, kis kaja, pia, meg ilyenek. Megnézegettem az újságokat. mivel tudni illik, hogy én újság mániás vagyok, tehát ez nálam alap. Voltak a boltban mások is,nem csak mi. Inkább tini korosztályból. Láttam, hogy 1-2 csajon Tokio Hoteles felső, karkötő vagy éppen nyaklánc volt. Tom addig megkereste a feltöltő kártyákat, amíg én nézelődtem. Nem csak én olvasgattam. Kivettem egy újságot, és elkezdtem nézegetni. Egyszercsak észrevettem, hogy 1-2 lány nézeget engem. Mondom magamban ilyen sem volt még, hogy csajok néztek volna meg.....

Már kezdtem ideges lenni, amikor az egyik csaj megszólalt:

-Itt van Tom csaja!!!!!-kiabálta el magát az egyik lány. Erre Tom felfigyelt és rögtön a telefonjához nyúlt és oda jött hozzám......

 

 

Nah látom elég rosszul megy nektek ez a véleményadásos izé,nah deh mind1. Remélem ez a rész is tetszett. Az a folyosós rész nem az én ötletem volt,épp ezért is köxx Cicám. =) Jah és az idézetet a fejezet elején sorry,h beraktam,deh nem bírtam ki.... :-P

Nah most is írjatok kommenteket,deh most nem kérek,mert láttam elég rosszul megy nektek. Deh nadón jól esne ha írnátok. Tudjátok: tomkaulitzcb@citromail.hu vagy ide a blogba. Nah PuXxX nektek és mindenkinek jó sulikezdést!! :) Sziasztok.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr27154443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorcey 2007.09.01. 00:54:25

Szia édes manóm ... ^^ kedves tőled hogy megemlítettél engem is ... és tudd meg hogy kibaszottul imádlak jah és az az \\\" idézet \\\" csak véletlenül sikerült ugye tod... deh azétt xd Teccik a felyezet amúgy csak van megint mit nem érteni de majd személyesen... Kössz h szólltál nem úgy mint ... :$ hihi nah szval éppen nem aludtam úgyhogy np nagyon köxe deh ma úgyis talállkozunk xd 0:49 van most ::P pus-zi
Basszus már 4-edszerre kellett vissza jönömm mire elküldi ...

Bodó Kitt 2007.09.01. 10:39:19

Nah,én csak annyit akarok írni,h : Kúrva jóó az egséz szöveg!Nagyon ügyi vagy!Remélem lesz folytatásai is!Kiadhatnád könyvben is!!:DNah,jó ez csak vicc volt...:P

Lexy 2007.09.01. 11:18:07

ez a fejezet is kibaszott szuperra sikerült!! remélem minél hamarabb kövi fejezet!! pux!! TH 4EVER

Fehér Anita 2007.09.01. 11:38:41

Szia, nagyon jo lett az új részed:)Grat!!!PuX

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.09.01. 13:29:19

Nadón köxx nektek,és Cicám én is írtam a te blogodba csak nekem 3x kelett elküldenem,mire elküldte azt a 2 szöveget. Nah deh mind1,az a lényeg,h megvan :-D És én is nadón nadón imádlak a tegnapi utcai veszekedésünket elnézve :)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.09.01. 13:31:25

:) Nah deh még 1x köxx mindenkinek a kommenteket és már készül a 14. fejezet
Majd nem sokára fel lesz töltve,deh addig is türelem :-P PuXxX mindenkinek
(L) Tokio Hotel (L)

Princess_Lily_Ann 2007.10.02. 15:24:50

Szija!:) Igazából, nekem kicsit gyors ez az egész, meg picit \"erőltetett\", de attól még jó...bár szerintem, ezeket te se gondolod komolyan, hogy fél óra után szerelmet vallassz valakinek...;) Ezért fura...:S Remélem nem baj, h őszinte voltam:)(K) puszi:)
süti beállítások módosítása