HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

24. fejezet

2008.01.26. 12:54 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

Már szinte zokogtam az örömtől, hisz ilyen szép ajándékot még sohasem kaptam senkitől. Elengedtem Tomot és ő a kezembe adta az ajándékomat, hogy jobban szemügyre vehessem. Egy ezüst nyaklánc volt. Ahogy közelebbről megnéztem, észrevettem egy fekete feliratot rajta. " I love forever " ez állt rajta. Elmosolyodtam és megint Tom nyakába ugrottam.

-Köszönöm. Ez csodálatos. De ... nem kellett volna.

-De én szerettelek volna meglepni még mielött vissza mentek.

-Hát sikerült meglepned.

-Remélem örülsz neki és fogod hordani.

-Jaaj ... Persze, hogy fogom hordani. Sohasem fogom levenni. És még egyszer nagyon köszönöm.

-Nincs mit, hisz neked bármit megadnék.- mondta Tom, majd megpuszilt. Kis idő után felkeltem, hisz nem ártott volna készülődni. Összepakoltam a ruháimat, lezuhanyoztam, reggeliztam, stb ... De mikor teljesen készen lettem, még mindig maradt egy csomó időm a repülő indulásáig. Úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Tommal a városba. Tom még telefonált egyet, majd elindultunk.

-És hova menjünk ?-kérdeztem.

-Én már tudom ... Gyere csak.-mondta Tom bíztatóan. Első utunk egy plázába vezetett. Vásárolgattunk minden félét és közben jól mulattunk. Aztán Tom elvezetett egy mozihoz. Örültem neki, hogy ide jöttünk, hiszen már régen voltam moziban. Megálltunk a recepciós pultnál.

-Te menj csak és válasz filmet és addig megveszem a jegyeket.-mondta Tom.

-Okés.-elindultam nézelődni a filmek között. Hosszas gondolkozás után meghoztam a döntésemet. Visszamentem Tomhoz és megmondtam neki, hogy melyik filmet választottam. Az őr odakísért minket a moziteremhez és beengedett. Ámilkozva néztem, hogy mekkora vetítővászon volt és mennyi ülőhely. Csodálkoztam, hogy nem volt ott senki rajtunk kívül. Leültünk a 2. sorba és vártunk, ameddig el nem kezdődött a film.

-Ööö ... Hogy hogy csak mi nézzük meg a filmet ?-néztem megint körül.

-Kibéreltem a mozitermet.- mondta egyértelműen Tom.

-Tessék ?? Kibérelted ??-lepődtem meg.

-Persze. Kettesben szeretnék veled lenni és nem szeretném ha zavarnának.-mondta Tom, majd átölelt és megcsókolt. Elkezdődött a film. Kb másfél órás volt a film, deh közben jókat nevettünk rajta. Aztán hazamentünk és lepakoltunk. Azokat a cuccokat, amiket vettünk a plázában, begyönöszöltem a táskámba, mert késöbb tuti elfelejtettem volna. Lassan összegyűjtöttünk mindenkit és elindultunk a repülőtérre. Amikor odaértünk, még mindig volt negyed óránk az indulásig.

Addig elbúcsúztunk egymástól, meg hasonlók. Bemondták, hogy fel lehet szállni a gépre. Elindultunk azon a hosszú folyosón. Dorcsyval hátrafelé mentünk, hogy a lehető legtovább láthassuk a fiúkat. Mindketten sírva foglaltuk el a helyünket a repcsin. Még onnan is buzgón integettünk a fiúknak, aztán elindultunk. Nem tudtam mit kezdeni magammal, ezért néha kinéztem az ablakon, néha Dorcsyval beszélgettem, aztán elkezdtem hallgatni az mp3-amat. Nagyon uncsi volt az út, ezért hamar elaludtam. Egyszercsak arra ébredtem, hogy a repülő nagyot ugrott, mintha nekimentünk volna valami nagynak. Hirtelen rémületet láttam az ebmerek arcán és én is kezdtem megrémülni.

-Kedves utasaink. Aggodalomra semmi ok. Belekerültünk egy légörvénybe, de hamarosan kikerülünk belőle. Addig viszont kapcsolják be biztonsági öveiket. Megértésüket köszönjük- hangzottak a kapitány szavai. Ki kellett mennem WC-re, de annyira féltem, hogy nem mertem elmenni addig. Aztán, amikor már tényleg nem bírtam tovább, rászántam magam és elindultam. Nem tudtam, hogy merre van a WC, így bolyongtam egy picit. Találtam egy ajtót. Épp, hogy benyitottam, de meghallottam, hogy valaki van bent. Kíváncsi voltam, hogy mit beszélgetnek, ezért hallgatóztam egy picit. ^^

-Fogalmam sincs, hogy hogyan fogjuk ezt megúszni. Azt mondta a kapitány, hogy ő sem tudja, hogy mi lesz velünk.

-Úr isten ... Szóval le fogunk zuhanni ? -mondta megilyedt hangon az egyik.

-Hát ... Szerintem elég valószínű...

 

 

Bocsyka, hogy ennyit kellett várni erre a fejezetre, deh végre megírtam ... xP Továbbra is kérek véleményeket !!! PuXx <3

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr12312250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bill fan 2008.01.26. 18:47:04

naon jóóóóóó a storyd így tovább nekem naon bejött :D :D

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.01.26. 19:09:18

szijja!! régebben olvastam a storydat és írtam is komit Lexy néven, csak elfelejtettem a blogot (:$) és most láttam myvipen a levelet, szal elolvastam a részeket és nekem non teccenek!! :) ügyi vagy...várom a folytit!! :) pussa

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.01.27. 16:30:56

=) köcc és a kövi fejezetet vmikor majd a jövőhéten rakom fel // vagy amikor elkészül ... :-S //

Zyt@ 2008.01.28. 16:10:00

nekem naon teccik ez a rész naon igi, rem. nem fog lezuhanni a gép, már vérom a kövi részt, ügyi vagy, pussy

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.01.29. 12:59:45

=) köcc mindenkinek ... nem árulom el, h mi lesz a történet folytatása, mert ez így izgalmas :D majd hamarosan feltöltöm a kövi részt ... addig is PuCcC

Laura 2008.01.29. 14:46:55

Szia!Laura vagyok remélem emlékszel rám!Na szóval az van,hogy mivel nem készült el a 25.dik fejezeted kijavítottuk a helyesírási hibákat meg az olyan szavakat amiket lehet hogy nem értenek meg majd a producerek.És leadtuk reméljük te nyersz azért ha kíváncsi vagy valamire írj de ide írok néhány fontos adatot.
Ellenfelek száma:23
esélyes helyezésed:7 (mivel nem készült el a 25.dik fejezet) de nem baj reméljük sikerült a felvételid és ezt mondtam a fiúknak is és szorítottak neked és örültek neki hogy így is indulni tudtál a versenyen miközben a felvételidre sikerültél!!eddig csak annyit mondták:hogy gratulálnak!!majd időben értesítenek mindenről engem én meg téged!!Ha bármilyen kérdésed van írj nyugodtan!!nagyon jó a blog!!puszi
süti beállítások módosítása