HTML

Utolsó kommentek

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • BayceChaos: sztem ish kezdj egy újat és ezt próbáld meg minnél hamarabb folytatni mert naon jóh:D (2009.08.26. 20:57) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • [gIĐuSKä]: Szerintem is kezdj egy újat, és ezt folytasd :D Biztos az is ilyen joh lesz, mint ez, ha nem TH-... (2009.05.07. 20:46) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Inucicuka: ez jó részvolt^^ am szerintem is csinálj új blogot viszont ezt fejezd be mert ha nem nagy csalódás... (2009.04.08. 21:27) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • Utolsó 20

Rovatok

Tokio Hotel és mi ^^

Ez a blog egy kitalált Tokio Hotel-es törtétetet dolgoz fel. Sokak szerint izgalmas. Olvasd el te is. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :D

Friss topikok

  • Bell.: szijaa nyagyon tetdzik kár hogy abbahagytad:( kérlek nézzétek meg ezt is :) megéri..:D cbelli.blo... (2011.07.20. 23:40) 47. fejezet ( ÚJ FEJEZET :D )
  • xxMissyxx: Hello Everybody :D Iszonyatosan Jó ez a blog <3 Folytasd <3 Byeee... (2010.11.20. 22:17) 46. fejezet
  • ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥: Szia "FeKeTe AngyAŁ" :) először is köszi. Másodszor meg üzenem mindenkinek, h feltöltöttem a 46. f... (2009.01.25. 10:23) 45. fejezet
  • Dorcsi: hát sztem nem a te Dorcsid:P am oksa de non hiányzik a sztoy:) pux (2008.09.27. 21:03) Bocsii ... ):
  • Inu: majd gondolok rád, sok sikert^^ (2008.08.24. 22:36) 44. fejezet

Linkblog

23. fejezet

2007.12.23. 14:26 ♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥

-Mit keresel te itt ???-rontottam neki.

-Nyugi ... Csak azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek a tetteimért ...-hajtotta le a fejét Barbi.

-Ja ... Hát akkor ... Gyere be ...-mondtam és kinyitottam az ajtót. Bill és Tom bent voltak a szobában és beszélgettek. Meglepődve néztek ránk, amikor meglátták Barbit mellettem.

-Hát ő meg ??-kérdezte Tom.

-Nyugi ... Csak szeretne valami mondani nekünk.-mondtam.

-Tudom, hogy nem igazán örültök, hogy újra láttok, de ígérem gyors leszek ... Csak azért kerestelek fel titeket, hogy bocsánanot kérjek ... Bűntudatom volt és nem értettem, hogy hogy lehetten ennyire naív ... Tudom, nem volt szép dolog, hogy Sakival szövetkeztünk és szét akartunk titeket szakítani ... Még valamit szeretnék tisztázni, mielött végleg elmegyek. Krisztit ne hibáztassátok, mert én rángattam bele ebbe az egészbe. Én vagyok a hibás mindenért, nem ő ... -összecsuklott szegény lány hangja és könnyeivel küszködve elindult kifelé.

-Várj.-kiáltott utána Bill.-Nagyon helyesen cselekedtél, hogy visszajöttél bocsánatot kérni. Ebből látszik, hogy nagyon megbántad, amit tettél és ez a lényeg. Hidd el, mi nem haragszunk rád. Figyelj ... van egy ötletem-Bill közelebb lépett a megszeppent lányhoz és átölelte-Legyünk barátok és felejtsük el ezt az egész dolgot. Rendben ??-mondta mosolygóan Bill.

Barbi felnézett. Bár a könnyek még ott csillogtak a szemében, de azért egy örömteli mosoly megjelent az arcán.

-Rendben. Köszönöm, hogy megbocsájtottatok nekem a rengetek hibáim miatt. Örülök, hogy végül barátok lettünk. Nagy kő esett le a szívemről ... -mondta boldogan-Na deh nem is zavarlak tovább titeket, hisz gondolom nektek is sok dolgotok van még.-mondta és elindult kifelé.

-De ... -kezdtem volna, deh Barbi a szavamba vágott.

-Ne fáradj. Kitalálok egyedül is. Még egyszer köszönöm. Sziasztok.-köszönt el mosolyogva, aztán elment. Kis ideig csönd lett és mindenki gondolkozott.

-Hát nem gondoltam volna, hogy őt is látjuk még valaha ...-mondta Tom.

-Én sem, deh legalább bocsánatot kért. Na de én is megyek. Nem zavarlak titeket tovább.-mondta Bill, azzal ő is elment. Odamentem Tomhoz az ágyra és odabújtam hozzá.

-Mit beszéltetek Billel ??-kérdeztem kíváncsiskodva.

-Háát...Semmi különöset ... És te a Dorcsyval ??-terelte a témát gyorsan Tom.

-Hát a holnapi hazautat beszéltük meg ...-picit megszeppentem- Nagyon fogsz hiányozni Szerelmem-öleltem át szorosan Tomot, mintha akkor lehettem volna vele utoljára.

-Jaaj Édesem ... Te is nagyon fogsz hiányozni, de jól fogjátok magatokat érezni Dorcsyval. Mi meg addig szervezzük a koncertes dolgainkat. És még az is lehet, hogy elmegyünk hozzátok ... Ki tudja ...-mondta Tom bíztató mosollyal.

-Az nagyon jó lenne.-mondtam. Hiszen azért nem lenne rossz megmutatni a fiúknak, hogy mi hol lakunk. Mivel már sötétedett, ezért úgy döntöttünk, hogy lefekszünk pihenni. Betettünk egy filmet, majd ledőltünk az ágyra. Nem sokat értettem a film lényegéből, hisz egész idő alatt gondolkoztam. Arra gondoltam, hogy mit fogok csinálni, ha Tom nem lesz velem. Még belegondolni is rossz volt ... Már vége volt a filmnek és én már nagyon álmos voltam. Arra emlékszem még, hogy Tom betakart és átölelt.

Másnap arra ébredtem, hogy hangosan kutat a táskájában.

-Jaj bocs. Nem akartalak felébreszteni.-mondta, mikor észrevette, hogy felébredtem.

-Semmi baj. Ideje volt már felkelnem. De te hogy hogy már fel vagy öltözve ?? És mit kerestél a táskádban ??-szegeztem neki a kérdéseket.

-Tudod én már régebb óta fent vagyok és amíg te aludtál, addig én elmentem venni neked egy kis ajándékot.-mondta majd elémtartotta a két kezét ölökben és mosolygott. Felültem és elkezdtem gondolkozni, hogy melyiket válasszam.

-Ezt.-böktem rá egy idő után az egyik kezére és vártam a reakcióját. Tom elkezdett kicsit nevetni, majd ezt mondta:

-Nem talált.-nevetve kinyitotta a másik kezét. Teljesen elállt a lélegzetem, amikor megláttam mi volt a kezében.

-Tom ... De hisz ez ... gyönyörű.-mondtam könnyeimmel küszködve, majd átöleltem Tomot.

 

 

Rem. tetszett ez a rész is. Továbbra is várom a véleményeket !!! :-P Bocsy h ilyen későn raktam fel ... :-S Am. nadón boldog karácsonyt minenkinek és boldog új évet. Jah és mindenkinek sok TH-s karácsonyi ajándékot kívánok. :-D PuXxX

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thstory.blog.hu/api/trackback/id/tr77273284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daji 2007.12.23. 16:36:04

hát ez qurva lapos lett,már bocs! és az előző sem volt vlmi jó...:S mind1 ez csak az én véleményem...cupp

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.12.23. 18:29:50

bocs ... :-S lehet h igazad van, mert nem nadón töltöttem az írásával sok időt ... :-S még 1x bocs, deh majd igyexem bebótolni :-P PuXxX

Inu 2007.12.25. 02:26:51

sztem nadon jó volt, és boldog karácsonyt és boldog újévet neked is!:D pussy

Zyt@ 2007.12.26. 14:34:03

sztem. is jó,de egy kicsit rövid és ha egy kicsit izgalmasabbá tennéd akkor senkinek nem lenne rossz kritikája(ez csak egy tanács volt) na pussy
Boldog Karácsonyt és Boldog Újévet!!! :) :D

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2007.12.26. 16:01:10

jólvan nah ... ez a rész egy picit rövidebb és uncsibb lett ... tudom én is, deh most igy sikerült ... majd a továbbiakban megpróbálok javítani ezeken :-P deh azétt köcc a tanácsot és neked is Boldog karit és Új évet (K)

Zyt@ 2008.01.04. 12:31:48

mikor lesy a kövi rész? :D

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.01.04. 17:14:18

szijja ... hát nem tudom ... :-S ilyekszem, bár elég rosszul állok ... Bocs ... :(

Laura 2008.01.10. 20:48:27

Szia!remélem emlékszel rám én vagyok az a csaj aki mondta neked a blogíróversenyt is!!kb egy hónapja van egy projekt ami arról szól hogy a tinenévesek milyen zenekarokért rajonganak és hogy azt hogy tudják mondatokba foglalni!!Tegnap beszéltem a fiúkkal és mondtam hogy én ismerek egy lányt aki lehetséges hogy elvállalná!!még 2 vagy 3 fejezetre lenne szükségem ha elárulod a németre fordítást azt már megoldja a cég.Ajándékok:4személyes Ausztráliában /1 hét/
egy Hétvége a Fiúkkal a szülővárosukban.
és különböző összegű pénzjutalmak!!ha érdekel akkor írj az e-mail címemre:laubaba94@freemail.hu addig is jó szórakozást és tanulást!!

Zyt@ 2008.01.17. 15:16:45

már rég nem volt rész,
mikor lesz a kövi rész, vagy egyáltalán még folytatod??? :(( pussy

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.01.17. 15:23:09

Szijja ... nem hagytam abba, csak megint szüneteltetem egy picit,mert mindjárt itt a felvételim és törekszem arra, h jól sikerüljön ... De igyekszek megírni a kövi fejezetet ... Már félig készen van, deh nemtudom mikor lesz kész és mikor fogom feltölteni ... majd szólok ... És még 1x bocs indenkitől =(

Linda 2008.01.17. 20:24:35

ohhh... de kár :( na mind1 inkább tanulj sokat (az fontosabb) :)

Zyt@ 2008.01.18. 13:42:16

akkor tanulj sokat a felvételire, és sok szerencsét :), pussy

Lili 2008.01.23. 20:05:02

de azért nem tod h mikor folytatod???? (mert már elég régen írtál) pux Lili :)

Lili 2008.01.23. 20:05:04

de azért nem tod h mikor folytatod???? (mert már elég régen írtál) pux Lili :)

♥ ♥ ♥ ♥ Tom Kaulitz ♥ ♥ ♥ ♥ · www.thstory.blog.hu 2008.01.24. 14:08:01

Szijja Lili ... Már megvan a kövi rész a fejemben és félig le is van írva, deh most szombaton felvételi és nincs időm tovább leírni ... Deh sztem a hétvégén megpróbálom feltenni :D PuCc (L)

♥*Páry*♥ 2008.01.27. 20:17:12

!sztem tök király lett!
így towább! pussy*_*
süti beállítások módosítása